Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med disse produktene ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en del sminke og renseprodukter derfra. Har sålangt vært kjempefornøyd med alt bortsett fra mascara :-) Spesielt med håndpleie settet som er laget av bla. honning. Supermyke hender!

Skrevet

Søppel, intet annet. Kjøper du støtter du pyramidespill.

Anonymous poster hash: b393f...27e
  • Liker 7
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg var på en slik fest, og fikk full sminke, fra ansiktskrem til mascara omtrent. Huden min brant av ansiktskremen, og jeg fikk helt feil foundation-farger. Sistnevnte er jo hun som var på festen sin feil.

Men dagen etter jeg hadde hatt produktene på i noen timer (ca 4-5) var huden min nuppete og rød, og det varte i noen uker, selv om jeg brukte gode produkter etterpå.

Ikke fornøyd!

Skrevet

Er fornøyd med flytende foundation og mineralfoundation. Hun fant til og med helt riktig farge til meg.

Men hudkremen ga langt i fra nok fukt, og rensen var grei, men ikke mer.

Mascaraen var pen på, men drysset raskt (men det gjør de fleste mascaraer på meg..)

Skrevet

Er veldig fornøyd med øyeskyggene, de holder godt :-) Ellers har jeg ikke prøvd så mye til huden, utenom den flytende foundationen, som også var bra. Men fordi det er pyramidespill, kjøper jeg heller annen sminke andre steder etterhvert som jeg går tom.

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg bruker skrubben deres (dermabrasion) fast og ELSKER den! Får silkemyk hud etterpå! Har prøvd min dose skrubber, og denne stiller i egen liga:)

Angående pyramidespill: De får såvidt jeg har fått med meg 50% fortjeneste, så da er det vel ikke direkte pyramidespill? Eller?

Skrevet

Mener jeg nylig leste de tester på dyr.

Jeg styrer uansett unna alt som er basert på MLM.

• Liker 2
Skrevet

Mener jeg nylig leste de tester på dyr.

Jeg styrer uansett unna alt som er basert på MLM.

De har ikke testet på dyr tidligere, men har begynt å teste på dyr på de varene som skal til Kina, såvidt jeg forsto. Uansett god grunn til å la være å kjøpe noe av de igjen.

Skrevet

Noen med erfaring med disse produktene ?

Dette har vi diskutert til vi var blå før.

Dette er et rent pyramidespill og jeg støtter ikke slikt . Anbefalere dere til å lese mere om dette vi skrev på KG før.

• Liker 4
Skrevet

Jeg solgte produktene før, og jeg bruker de enda. Jeg er kjempefornøyd. Du har jo 100% fornøyd garantien, så reagerer du eller produktene blir helt feil på din hud, så får du bytte i andre produkt eller pengene tilbake.

Håndsettet er fantastisk :) Men det er viktig at man får rett krem til rett hudtype :)

Da jeg kjøpte første gang fikk jeg for normal/tørr hud, og ble skikkelig kvisete. Jeg må ha til blandingshud, og da ble det veldig bra :) Så vist man får feil der, så blir det så klart ikke rett resultat, og sånn er det med alle produkt.

Det at de tester på dyr i Kina er fordi kina krever det, og er kun fabrikken nede i kina det blir testet på dyr. Grunnen til at Mary Kay ikke har valgt å trekke seg ut fra Kina er at de vil at kvinner der også skal få mulighet til en karriere. Mary Kay støtter mange kvinnersaker, og 1 gang i året har de denne rosa sløyfe kampanjen. Som da en viss % av slaget får til brystkreft forskiningen.

Jeg synes det er synd selv at de ikke har trekt seg ut fra Kina, men de produktene som blir solgt ellers i verden er IKKE testet på dyr.

Anonymous poster hash: 37d62...77a
Skrevet

De som ser det på pyramidespill, så er det samme opplegget med perfect home, tupperware osv. Det også er bygd opp på samme måte.

Gjest Runforit
Skrevet

De selgerdamene er slitsomme!

Ble headhuntet av en dame som var en smule besatt av meg i over 1 år så bare ordet Mary Kay gir meg gåsehud.

• Liker 4
Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg solgte produktene før, og jeg bruker de enda. Jeg er kjempefornøyd. Du har jo 100% fornøyd garantien, så reagerer du eller produktene blir helt feil på din hud, så får du bytte i andre produkt eller pengene tilbake.

Håndsettet er fantastisk :) Men det er viktig at man får rett krem til rett hudtype :)

Da jeg kjøpte første gang fikk jeg for normal/tørr hud, og ble skikkelig kvisete. Jeg må ha til blandingshud, og da ble det veldig bra :) Så vist man får feil der, så blir det så klart ikke rett resultat, og sånn er det med alle produkt.

Det at de tester på dyr i Kina er fordi kina krever det, og er kun fabrikken nede i kina det blir testet på dyr. Grunnen til at Mary Kay ikke har valgt å trekke seg ut fra Kina er at de vil at kvinner der også skal få mulighet til en karriere. Mary Kay støtter mange kvinnersaker, og 1 gang i året har de denne rosa sløyfe kampanjen. Som da en viss % av slaget får til brystkreft forskiningen.

Jeg synes det er synd selv at de ikke har trekt seg ut fra Kina, men de produktene som blir solgt ellers i verden er IKKE testet på dyr.

...Det har selvsagt ikke noe å gjøre med at man kan tjene rått på det kinesiske markedet:p

• Liker 7
Skrevet

...Det har selvsagt ikke noe å gjøre med at man kan tjene rått på det kinesiske markedet:p

Nettopp det samme tenkte jeg. "Kvinner der også skal ha mulighet til en karriere". For noe bullshit. De tenker penger, penger. Du får det jo til å høres ut som om de tester på dyr i kina bare for å være snille mot stakkars kvinner i Kina :roll:

• Liker 6
Skrevet (endret)

Nettopp det samme tenkte jeg. "Kvinner der også skal ha mulighet til en karriere". For noe bullshit. De tenker penger, penger. Du får det jo til å høres ut som om de tester på dyr i kina bare for å være snille mot stakkars kvinner i Kina :roll:

Edit: Never mind. En annen over som forklarte det bedre.

Endret av oreokake
Skrevet

Jeg har en del sminke og renseprodukter derfra. Har sålangt vært kjempefornøyd med alt bortsett fra mascara :-) Spesielt med håndpleie settet som er laget av bla. honning. Supermyke hender!

Ja jeg elsker sine produkter

Gjest Wanderlust
Skrevet

Ikke vet jeg noe om dem, annet enn at produktene jeg har tyvlånt av en venninne har vært veldig gode.

Skrevet

Øyensminkefjerneren deres er vel faktisk den eneste jeg tåler som i tillegg fjerner vannfast sminke. Eller er jeg kjempeglad i eyelinerne, lipglossene og de gamle øyenskyggene deres. Var også godt fornøyd med mascaraen og ansiktsskrubben.

Skrevet

Ikke finn på å bli selger!! Du kommer til å gå på et tå 95% som prøver og de på toppen grafser til seg pengene du la i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...