AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Kjære kg. Jeg har et lite problem ang. en av mine beste venninner, som er kanskje er litt for glad i å skryte/snakke pent om seg selv. Tingen er at hun (hver gang jeg er med henne), snakker om hvor pen gutter/bekjente synes hun er. Jeg har selvsagt ikke noe imot å høre at min venninne har fått komplimenter, og unner henne det beste! Men når hun hele tiden skal fortelle om gutter som stanser henne på gaten, instagram-followers som kommenterer bildene hennes, osv. så blir jeg litt lei. Det er blitt veldig mye den siste tiden, og det er slitsomt. Jeg kunne ønske at hun innså at hun var bra nok som hun er, uten å hele tiden skryte av hvor pen hun er. Det blir litt slitsomt for oss rundt henne. Noen som har noen råd å gi? Jeg vil jo ikke såre henne. Ps. Dette handler ikke om sjalusi, jeg er fornøyd med meg selv Anonymous poster hash: a78e6...da9
Red-Ruby Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Syns det kan bli litt mye når hun skal fortelle deg hva folk skriver til henne på instagram ja! Jeg personlig ville ikke ha gjort noe, for hva kan man gjøre? "pick your battles" mener jeg er det beste svaret her, eventuelt å bytte tema. Det kan fort ende opp med at hun tror du er sjalu da,så jeg hadde vært litt forsiktig! Dessuten skal du ikke se bort i fra at hun har dårlig selvtillit.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Jeg har en venninne som holder på på samme måten. Utrolig slitsomt til tider! Jeg pleier å si til henne at det er kjempekoselig for henne at folk liker utseende hennes. Jeg er er helt enig med dem! Når jeg har hørt nok, bytter jeg samtaleemne (slik at hun tar hintet), eller så "erter" jeg henne litt. F.eks: "Jada, beauty-queen... Du har ikke vurdert å skrive dagbok?". (Hun er absolutt ikke nærtagen)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Hei igjen dere Takk for tips. Jeg vet at venninna mi er litt følsom, så det blir kanskje vanskelig å si noe uten å såre henne. Hm.. Det er likevel ikke slik at hun snakker sammenhengende i flere timer om hvor pen hun er, men at hun hele tiden nevner det i små setninger.. Da blir det litt vanskelig å bytte tema også. Dere skjønner jo at det er slitsomt, huff.. Ja, kanskje hun har dårlig selvtillit og trenger bekreftelse?Anonymous poster hash: a78e6...da9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Hva hvis du nevner det først? Tar ett bilde av henne eller noe sånt, og sier: "wow! Der var du fin!". Kanskje hun bare er ute etter en bekreftelse. Anonymous poster hash: 82924...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå