AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Tar dette anonymt til hensyn av jobben. Jeg jobber i en klesforettning for menn og sliter nå å kle meg behagelig og fint. Jeg kan ikke fortelle at jeg er gravid enda grunnet muligheter for høyere stilling. Så klærne må også skjule... Hjelp? Hva kan jeg ta på meg? Anonymous poster hash: c5a03...f64
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 jeg liker bukser med høyt liv (er bare "tjukk" rundt magen) for da føler jeg at det ser litt "rettere" ut der fremme vanskelig å forklare med du skjønner sikkert. å en topp og tynn fin genser av noe slag da ser det ikke ut som at du prøver å skjule noe, som igjen gjør at de ikke blir mistenksomme. prøver du for hardt blir det som å bruke skjerf midt på sommeren på grunn av sugemerke på halsen
Luring-59 Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Du kan jo ta på en litt vid skjorte og gå litt fremoverbøyd. Si at du har vondt i ryggen.
Fim Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg ville gått for vide topper/gensere over smale jeans, tror jeg. Det bør ikke være så vanskelig å finne overdeler som ser smarte/classy ut, som har vidt/rett snitt og derfor skjuler magen. Hvis man kombinerer det med smale bukser pleier det å se bra ut (bukselinningen trenger jo ikke være synlig, så om du kjøper mammajeans er det ingen som trenger å vite dét). Sånne jeans som har veldig høyt liv kan jo være fine hvis man vil "snurpe inn" magen, men det blir fort ubehagelig, da. Og går du for den løsningen, så kan jo kanskje hold-in-undertøy også være noe å tenke på. Men jeg ville nok foretrukket løse overdeler, så slipper du å lide deg gjennom kamuflasjen...
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg sliter med det samme. Har synlig mage i uke 9. Jeg bruker trange bukser med lavt liv. Da er kneppingen under magen. Også har jeg kjøpt noen bluser som er vide. Klarer å skjule det sånn tålig men det blir noen lange uker frem til 12 uker. Anonymous poster hash: 99de8...624 1
tulipaner Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Du kan jo ta på en litt vid skjorte og gå litt fremoverbøyd. Si at du har vondt i ryggen. hahaha dagens
Gjest vilma2000 Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Skjørt med høyt liv!!! Det skjuler fortsatt magen min helt, er i uke 21. Hvis du går inn på fotballfrue.no så ser du at hun også bruker slike skjørt for å skjule magen. Skjørtet strammer kun der man er smalest:) Velg et som er litt struttete. 1
multekrem Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 topper ala tunika med mønster i dekker mye frem fra cardigans... men så jobber du som sagt i herreforretning og skal vel egentlig kle deg attraktivt og ikke som en kunstner som henger på kafe... nei. jeg er like lost in space som deg.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Tenker smale bukser/tights nedentil, og vide topper, tunikas, kjoler eller topper med empirieliv(dem ser alle gravid ut i uansett ) Men du skal likke bli forbigodt mtp forfremmelse selv om du er gravid. Men loven sier nå mye rart, og det gjøres ofte helt andre ting... Anonymous poster hash: 0a92d...f22
Frøken Vims Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Peplumtopper er gull når man har en liten kul/bolledeigmage å skjule Funker både til smale bukser/jeans og blyantskjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå