AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Vet ikke hvor dette emnes legges, men satser på her. Iaf, Når noen rangerer utseendet ditt, og sier at det er en 6.5/7 av 10. Kan det da regnes som bra eller fint? 10 er liksom drømmedama utseendemessig. Anonymous poster hash: 3fa61...bf7
Luring-59 Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 De fleste vil vel være fornøyd med en 7-er. De som syns det er veldig viktig å være pene blir aldri fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Det er trist når man begynner å rangere utseende ut i fra et tall. Hvis noen er en 2'er for noen kan samme person være en 10 for noen andre, dette er veldig individuelt. Hvorfor skal vi sette ett tall over hodet på folk? Det er for mye fokus på utseende. Det er bra å ta vare på seg selv, men man må gjøre det for seg selv, ta vare på helsa og være fornøyd, det gir en veldig positiv utstråling også. Kan være jeg bare er rar her, som jeg sa, vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger.... Anonymous poster hash: 129d8...821 6
Gjest Wanderlust Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg ser ikke hvordan det er mulig å sette karakter på et menneske. 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg ville ikke vært fornøyd før jeg fikk en 8-9'er. Tror jeg er en 8,5'er selv. Anonymous poster hash: c0172...109 2
Gjest Euforia Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg synes det er unødvendig å skulle rangere utseendet til noen (særlig å fortelle dem det) hvis de er noe annet enn 10. Jeg vil i hvert fall ikke høre at jeg er 6,5 f.eks. 3
Gjest Euforia Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 ^ hvis personen spør om din mening er det selvfølgelig helt greit, men ellers synes jeg det bare er unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Ts her. Personen som sa det var full, og sa at en annen lå på en 2`er, men som jeg personlig vil kategorisere som 5/6. Men som dere sier det er nok forskjellig fra folk til folk hvordan man dømmer. Noen tenker at en tier er f.eks Angelina Jolie, og andre vil si hun er 8. Noen vil si Selena Gomez er 10, mens andre blant annet meg syntes en 7`er... Anonymous poster hash: 3fa61...bf7 1
Callisto83 Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Så lenge jeg føler meg som en 10ér selv, så er det fett hva andre mener 6
rumperister Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Ts her. Personen som sa det var full, og sa at en annen lå på en 2`er, men som jeg personlig vil kategorisere som 5/6. Men som dere sier det er nok forskjellig fra folk til folk hvordan man dømmer. Noen tenker at en tier er f.eks Angelina Jolie, og andre vil si hun er 8. Noen vil si Selena Gomez er 10, mens andre blant annet meg syntes en 7`er... Anonymous poster hash: 3fa61...bf7 Nemlig dette, man "dømmer" ulikt For å illustrere: De fleste gir vel Johnny Depp en 10er, mens jeg tenker mer på en 7er. Ingen tenker likt, og man ser forskjellige ting i folk. For min del har jeg prøvd et par ganger å gi karakterer på folks utseende, men jeg har aldri klart å gi mindre enn 5. Og gir jeg 5-6 så får jeg dårlig samvittighet etterpå. En ting er å si at han/hun var pen, middels pen osv. En annen ting er å gi folk karakterer. Men det er bare slik mine tanker går :-)
norsge31 Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Ts her. Personen som sa det var full, og sa at en annen lå på en 2`er, men som jeg personlig vil kategorisere som 5/6. Men som dere sier det er nok forskjellig fra folk til folk hvordan man dømmer. Noen tenker at en tier er f.eks Angelina Jolie, og andre vil si hun er 8. Noen vil si Selena Gomez er 10, mens andre blant annet meg syntes en 7`er... Anonymous poster hash: 3fa61...bf7 Ts her. Personen som sa det var full, og sa at en annen lå på en 2`er, men som jeg personlig vil kategorisere som 5/6. Men som dere sier det er nok forskjellig fra folk til folk hvordan man dømmer. Noen tenker at en tier er f.eks Angelina Jolie, og andre vil si hun er 8. Noen vil si Selena Gomez er 10, mens andre blant annet meg syntes en 7`er... Anonymous poster hash: 3fa61...bf7 Ts her. Personen som sa det var full, og sa at en annen lå på en 2`er, men som jeg personlig vil kategorisere som 5/6. Men som dere sier det er nok forskjellig fra folk til folk hvordan man dømmer. Noen tenker at en tier er f.eks Angelina Jolie, og andre vil si hun er 8. Noen vil si Selena Gomez er 10, mens andre blant annet meg syntes en 7`er... Anonymous poster hash: 3fa61...bf7 Jeg er enig med deg
Natte Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Det teiteste jeg ser på facebook er når folk skriver en status og sier de skal rangere utseendet ditt fra 1-10 om du skriver et hjerte i kommentarfeltet deres... Det er helt unödvendig og man blir bare lei seg om man ikke får en 10er.. Dessuten er det ganske frekt at man skal rangere hvordan andre ser ut, synes jeg.
Djungelvrål Skrevet 10. september 2013 #13 Skrevet 10. september 2013 Da jeg var i millitæret fikk jeg vite av noen gutter at jeg var på andreplass over de fineste jentene i leiren inkl befalskolejentene. Ca 40 jenter tilsammen. Da jeg bare heiste på skuldrene sa han ene. "SI TAKK DA"!! WTF!!?? Jeg avtjente ikke førstegangstjenesten for å gå rundt å se fin ut! Satt bare å måpte, syns det var så tåpelig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #14 Skrevet 10. september 2013 Hva så? Utseende betyr ingenting. At du er snill og god betyr mer! Anonymous poster hash: 810e8...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå