Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor hardt vil du jobbe for å bevise at du elsker dama?

sover du om natten? eller står du utenfor døren til dama selv om regnet pisker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hva krisen skyldes. Dersom man har vokst totalt fra hverandre og ønsker helt forskjellige ting fremover eller det skyldes at hun har gitt f. i meg i lang tid så er det ikke sikkert at det er noe igjen å jobbe for.

Om det er verdt å redde så kunne jeg jobbet ganske hardt.

Anonymous poster hash: d574d...302
Skrevet

det var jeg som dreit meg ut. jeg har holdt meg unna henne siste uka og dama liker det dårlig. sier jeg bare beviser jeg ikke elsker henne på det viset.

åssen beviser jeg det da?

Skrevet

Hvorfor holdt du deg unna? Prøvde hun få kontakt?

Skrevet

tenkte jeg skulle gi henne tid? jeg tenkte komme tilbake når hu var roet seg ned men det gjør hu jo ikke? jada, hu kjefter og smeller og griner.

Skrevet

tenkte jeg skulle gi henne tid? jeg tenkte komme tilbake når hu var roet seg ned men det gjør hu jo ikke? jada, hu kjefter og smeller og griner.

zet

Skrevet

Du skjønner vel at det ikke er noen god strategi å holde avstand for å vise at du elsker henne......?

Hun har det vondt, og du velger å ignorere det og håper at det skal gå over. Ikke sånn jeg lærte å vise omsorg i hvert fall?

Du må dra over og snakke med dama - et godt forhold er basert på at en snakker sammen, også når ting er vanskelige :)

Anonymous poster hash: 2f4c0...270

• Liker 2
Skrevet

Jo lengre du holder deg borte desto sintere blir hun.

Om du ønsker å være sammen med henne nytter det ikke å glimre med sitt fravær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...