Gå til innhold

Hva har dere ved siden av bakt potet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere som tilbehør til bakt potet? Jeg mener ikke hvilket type fyll dere bruker, men slik som hvitløksbaguetter, salat osv.

Anonymous poster hash: 89899...774
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbehør til bakepotet? Bakepotet ER tilbehør. Bruker det til biff stort sett.

• Liker 3
Skrevet

Har bare fyllet (bacon, kjøttdeig,mais, ost, rømme eller kryddersmør +++). Trenger ikke mer ved siden av da.

• Liker 1
Skrevet

Snitter et kryss med kniven og legger i en smørklatt. Når den har smeltet putter jeg på rømme, mais og kjøttdeig stekt med timian og litt diverse krydder. Knallgodt!!

Anonymous poster hash: 05211...668
Skrevet

Mitt svar skulle også være biff :fnise:

Skal jeg ha bakt potet som smårett bruker jeg vanligvis bare fyllet :) liksom litt rart med tilbehør til tilbehøret..?

Servert på kafe har jeg vel fått salat og rundstykke til - ser ikke for meg noe annet som kan passe? Ris eller potetsalat blir jo bare rart

Anonymous poster hash: 43c36...d52
Skrevet

- skinke i biter

- kjøttdeig

- biffstrimler

- kryddersmør

- rømme

- rødløk

- mais

- salsa

- champignon

Du kan vel egentlig bruke det meste

Skrevet

Pommes frites.

Anonymous poster hash: 35c72...47f
Skrevet

Pommes frites.

Anonymous poster hash: 35c72...47f

Potet - med potet til?! :fnise:

Anonymous poster hash: 43c36...d52

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er en potet med fyll som rømme eller kryddersmør, så er den som regel tilbehør til biff. Hvis det er en bakt potet fylt med tacokjøttdeig, salsa, ost og rømme så er det ikke noe tilbehør.

Skrevet

Servert på kafe har jeg vel fått salat og rundstykke til - ser ikke for meg noe annet som kan passe? Ris eller potetsalat blir jo bare rart

Du synes rundstykke passer til? Jeg er veldig glad i karbohydrater og elsker både brød og potet, men synes det er veldig rart å servere bakt potet med rundstykke til.

• Liker 1
Skrevet

Du synes rundstykke passer til? Jeg er veldig glad i karbohydrater og elsker både brød og potet, men synes det er veldig rart å servere bakt potet med rundstykke til.

Hvorfor er det rarere enn feks hamburger med pommes frites?

Anonymous poster hash: f102b...315

Skrevet

Hvorfor er det rarere enn feks hamburger med pommes frites?

... eller BLT/ club sandwich med pommes frites, som jo også er blant standardrettene på lunsjmenyene på kaféer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...