Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nydelig 3 lags chiffonkjole med korsettliv i silke, lengden er til midt på leggen men flere løse flak. Kjolen er i lyseblå, beige og litt roserødt med dette bildet trykket i fronten på skjørtet i full størrelse. En venninne av meg som er designer og jobber med tekstiltrykk fikk trykket dette bildet på stoffet. Sjalet som hører til har ikke noe motiv.

Jeg lurer på om jeg kan bruke denne i bryllup? Eller kan noen komme til å reagere negativt. Det er ett kirkebryllup.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg ville ikke reagert negativt, men kanskje synes det var litt rart med Jomfru Maria på skjørtet (eller Buddah, eller Jesus eler Bill Clinton eller Marlilyn Monroe osv). Men det hørtes helt ok ut.

Skrevet

Tror ikke noen vil reagere negativt. Jeg ville brukt kjolen.

Skrevet

Jeg ville ikke reagert negativt. Kjolen høres veldig flott ut.

Skrevet
Jeg ville ikke reagert negativt, men kanskje synes det var litt rart med Jomfru Maria på skjørtet (eller Buddah, eller Jesus eler Bill Clinton eller Marlilyn Monroe osv). Men det hørtes helt ok ut.

Og jeg som er i gang med å lage en kjole med motiver fra Kill Bill :)

Men takk for svarene så langt. Tror heller ikke at noen vil reagere på den men ville bare sjekke meningene her.

Skrevet

Så kult. Så nettopp vol. 2 og likte den veldig godt.

Jeg hadde reagert om noen hadde hatt klær med hakekors eller lignende. Så en kjole med et kristent motiv i en kirke kan ikke sjenere noen.

Skrevet

Hakekors, satanistiske symboler og lignende ville jeg aldri brukt :o

Jeg er kjempespent på Kill Bill kjolen selv om den bare eksisterer på tegnebrettet (ennå).

Skrevet
Hakekors, satanistiske symboler og lignende ville jeg aldri brukt  :o

Det ville jeg aldri trodd heller. Jeg tenkte på hva andre mennesker kan finne på å ha på seg. Men jeg tviler på at de som bruker sånne symboler vil oppholde seg i en kirke.

Gjest anneline
Skrevet

Høres ut som en skikkelig stilig kjole! Jeg ville ikke reagert utover det at det er en spesiell kjole som ikke mange har, men det er jo alltid de som reagerer på alt nytt og uvanlig.

Jeg synes at denne kjolen fint går an å ha på seg i kirken, og trykket var jo kjempefint og søtt! Hvis noen blir støtt av denne kjolen så tilhører de kanskje den grupperingen som mener at man ikke skal ha kors i kjede rundt halsen heller fordi det er blasfemisk?

Gå i bryllupet med kjolen din, tror du kommer til å få mange positive kommentarer:)

Skrevet

Siden det høres ut som om ingen har store innvendinger så har jeg blitt enda mer sikker på at den er passende.

Skrevet

Jeg synes virkelig den høres rålekker ut!!

Skrevet

Jeg synes kjolen høres ok ut, men er sikker på at min mor, mine tanter og de fleste andre i min familie hadde syntes at dette var helt forferdelig.. Hos oss ville i alle fall "den eldre garde" reagert negativt på dette, det er jeg ganske sikker på.

Skrevet

Høres ut som en kjempelekker kjole (og så i mine absolutte favorittfarger da..) Ville ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke den i et bryllup hvis jeg var så heldig at den var min!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det høres helt teit ut. Du ba om meninger, det er min.

:wink:

Skrevet
Jeg synes kjolen høres ok ut' date=' men er sikker på at min mor, mine tanter og de fleste andre i min familie hadde syntes at dette var helt forferdelig.. Hos oss ville i alle fall "den eldre garde" reagert negativt på dette, det er jeg ganske sikker på.[/quote']

Hvorfor? Ville de sett på det som misbruk at det hellige eller noe sånt?

Skrevet

Men hvor godt synes det da? Er det i farver eller bare omriss?

Gjest Poirot
Skrevet

Kjenner ikke du mange katolikker, Sunmin, du vet vel hvordan disse evt ville reagert.

Skrevet
Men hvor godt synes det da? Er det i farver eller bare omriss?

Trykket er i farger men du må holde hele skjørtet ut til sidene for at motivet skal synes helt tydelig.

Piorot, de katolikkene jeg kjenner tror jeg ikke ville reagert negativt så lenge kjolen ikke er for avslørende- noe denne ikke er.

Skrevet

Synes det høres litt kitchy ut jeg. Ganske spesielt å ha religiøse motiver på antrekk. Men synes du skal gjøre som du vil, så lenge det er "godkjent" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...