AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hei Jeg har følt meg litt uggen i det siste, så bestemte meg for å ta en graviditetstest i går kveld. Den viste da svakt positiv. Rimelig sikker på at det ikke er sånn skyggesak, fordi streken var svak rosa farge. Testet igjen i dag med morgenurin, og da var testen negativ(samme merket på testene) Hva skal jeg da tro? Må vel bare vente noen dager og prøve igjen, men jeg er så utålmodig!!! Anonymous poster hash: 7004d...6e9
Moffedille Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Jeg har opplevd det et par ganger. Og begge gangene har mensen dukket opp. Er vel det som kalles kjemisk graviditet tror jeg. Men ta en test om et par dager på morgenurin. Når er ikm?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Venter ikke mensen før om 6 dager, så jeg vet det er veldig tidlig enda... -TS Anonymous poster hash: 7004d...6e9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 ingen flere erfaringer? Det er forøvrig A1 test Anonymous poster hash: 7004d...6e9 1
Gjest vilma2000 Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg fikk STERK positiv test 4 dager før forventer mensen på morgenurin. Var overlykkelig og kjøpte en ny test bare for moro skyld og for å oppleve den gledesfølelsen på nytt men da var testen negativ. Svei av sikkert 400-500kr på tester den helgen og alle var negative utenom den ene positive. Mensen kom en dag for tidlig og legen sa at falske positive tester ikke er mulig og at jeg hadde opplevd en kjemisk graviditet. Stor grunn til å ikke teste for tidlig! 1
miss summer Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde veldig svak test når jeg ble gravid.. :-) svak strek kan bety gravid! :-D lykke til! (Om du vil være gravid da)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Ja, kanskje. Men nå føler jeg meg skikkelig gravid, veldig uvel og sulten. Det eneste som hjelper på kvalmen er å spise. litt andeledes lukt på urinen, og noe ømme bryster. Er så rart, jeg får det ikke til å stemme helt. Er det virkelig mulig å innbilde seg alt det her? Anonymous poster hash: 7004d...6e9
Moffedille Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 (endret) Det høres veldig ut som en kjemisk. Du må nesten bare vente og ta en ny test om mensen ikke dukker opp. Og ja det er ikke noe problem å innbilde seg en hel haug med symptomer. I hvertfall ikke nårman er prøver, og opplever slik test du gjorde. Gjort det et par ganger selv og var skrå sikker, måtte til og med teste selvom mensen dukket opp. Edit: jeg fikk plutselig en syklus ømme bryster ca en uke før mensen, det hadde jeg 3-4 sykluser før det ikke dukket opp før mensen lengre. Endret 9. september 2013 av Moffedille 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Hei Jeg har følt meg litt uggen i det siste, så bestemte meg for å ta en graviditetstest i går kveld. Den viste da svakt positiv. Rimelig sikker på at det ikke er sånn skyggesak, fordi streken var svak rosa farge. Testet igjen i dag med morgenurin, og da var testen negativ(samme merket på testene) Hva skal jeg da tro? Må vel bare vente noen dager og prøve igjen, men jeg er så utålmodig!!! Anonymous poster hash: 7004d...6e9 Jeg fikk en svaaaak positiv QR-test en gang, de neste dagene testet jeg negativt. Da mensen kom blødde jeg som en foss, klumper og vanvittige menssmerter. Mistenker at det var en kjemisk eller en veldig tidlig spontanabort. Anonymous poster hash: 2e195...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå