AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Beklager å opprette en tråd for dette, men hvor kan jeg få tak i et tørkestativ? Anonymous poster hash: 0db4d...3f9
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 snart over alt. som Kårky sier her
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Takk, det var en hastesak, så... Anonymous poster hash: 0db4d...3f9
Sugerøret Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Takk, det var en hastesak, så... Anonymous poster hash: 0db4d...3f9 haug med våte sokker som må henges ? Lykke til med tørkinga
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 haug med våte sokker som må henges ? Lykke til med tørkinga Ingen rene klær igjen og ny bolig med fellesvaskeri uten tørkerom. Anonymous poster hash: 0db4d...3f9
Sugerøret Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Ingen rene klær igjen og ny bolig med fellesvaskeri uten tørkerom. Anonymous poster hash: 0db4d...3f9 haha, får håpe du finner et stativ kjapt da Hvis ikke,så har jeg klesvask på onsdag... har både tørketrommel og stativ
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 haha, får håpe du finner et stativ kjapt da Hvis ikke,så har jeg klesvask på onsdag... har både tørketrommel og stativ Hah! Den morsomste delen blir ikke å finne et tørkestativ, men å få det hjem uten bil. Sett flere prøve seg på det. Anonymous poster hash: 0db4d...3f9
Gjest Morgun Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 (endret) Hah! Den morsomste delen blir ikke å finne et tørkestativ, men å få det hjem uten bil. Sett flere prøve seg på det. Anonymous poster hash: 0db4d...3f9 Et tørkestativ er da ikke akkurat tung. Og de kan jo legges sammen. Ser ikke noe problem med å ta et tørkestativ under armen. Endret 9. september 2013 av Morgun
Sugerøret Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Hah! Den morsomste delen blir ikke å finne et tørkestativ, men å få det hjem uten bil. Sett flere prøve seg på det. Anonymous poster hash: 0db4d...3f9 Ta med deg litt tau, og surr fast vingene på stativet.Du kan så lage bærestropper og tre dem på deg ala ryggsekk. Lett som bare det.. Har ikke bil jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå