Mirakatt Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hei, jeg så ikke om det vare et forum for dyr her på denne siden. Siden jeg kun er medlem på denne forumsiden håpet jeg at det var greit at jeg la det ut på familie forumet, siden katten min er en del av familien vår. Ja, men når jeg går gjennom kattens hud og hår ser jeg små hvite/gule klumper som minner om kviser. Er det noen katte elskere som vet om det er kviser?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Det er veldig lett å gå på forumet på "Hjem og fritid", og videre til "Kjæledyr". Ikke vanskelig å se? Er de veldig utstående kviser? Kan det gå an å få dem ut med hendene ved å "vri" på dem? Veldig vanlig at småkryp biter seg fast i kattene Anonymous poster hash: 5fd5b...cd8
Mirakatt Skrevet 9. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2013 Oja, viste ikke det jeg De er veldig utstående ja, men det ligner ikke dyr da de er hudfarget
Mirakatt Skrevet 9. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2013 Er det mulig å få flyttet emnet?
Avalon Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 (endret) Ville sjekket med en veterinær. Ene katten min har til tider kviser på haken og rundt munnvikene, men disse er sorte. Edit: Jeg har vært hos veterinær som bekreftet at disse sorteprikkene faktisk er katteakne. Endret 9. september 2013 av Avalon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå