Gå til innhold

Tv shop, tvins osv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av produktene du kan gå god for? Hva, og hvorfor er det bra, dårlig?

Anonymous poster hash: 9df7b...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper aldri noe fra tv-sjop, men har merket meg at det de selger for 1000 pluss porto finner man gjerne på amazon til en hundrelapp. Det er grunben til at jeg aldri handler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte denne kjøkkenkutter-saken på aliexpress.com til $13 e.l

Tv-shop skulle ha 699 eller noe.....

Så bruk gjerne tv-shop til å finne ut smarte ting du har lyst å kjøpe. Så går du på nett og kjøper det til 10-20% av prisen de skal ha...

Anonymous poster hash: a8dfd...b1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte denne kjøkkenkutter-saken på aliexpress.com til $13 e.l Tv-shop skulle ha 699 eller noe..... Så bruk gjerne tv-shop til å finne ut smarte ting du har lyst å kjøpe. Så går du på nett og kjøper det til 10-20% av prisen de skal ha... Anonymous poster hash: a8dfd...b1c

Har sett på den, og den er jo veldig bra ut. Funker den like greit som det ser ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper aldri noe fra tv-sjop, men har merket meg at det de selger for 1000 pluss porto finner man gjerne på amazon til en hundrelapp. Det er grunben til at jeg aldri handler der.

Ja, stive priser. Tenkte mer på om produktene var bra, så kan man jo finne de et annet sted billigere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på den, og den er jo veldig bra ut. Funker den like greit som det ser ut som?

Har ikke kommet enda :P

Det er bakdelen med gratis frakt.. Tar idiotisk lang tid.. 15-45 dager

Anonymous poster hash: a8dfd...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke kommet enda :P Det er bakdelen med gratis frakt.. Tar idiotisk lang tid.. 15-45 dager Anonymous poster hash: a8dfd...b1c

Hehe, kjenner til den:-) fant den på ebay nå til 130 kroner, så da blir jeg nok kjøpen den der.

Så får vi se om den er så bra som de skal ha det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Jeg har kjøpt flere ting på tv-shop/tvins. Jeg skal være helt ærlig å si at ikke alt har vært like vellykket, men det siste jeg kjøpte var en "Little Yellow", dampmaskin.

Kan absolutt gå god for den :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...