Gjest Badabing Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Stuebordet mitt har lett for å bli overfylt med aviser og pensumlitteratur, og ellers har jeg bare et par lysestaker. Dere som har typisk skandinavisk stil, hva har dere på bordet? Jeg synes det blir litt vel tomt om jeg ikke har en løper, samtidig som jeg egentlig ikke synes det passer så godt inn.
Luring-59 Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Har faktisk ikke noe stuebord. Bare en stor buff som vi kan ha bena på. Har også en treplate liggende på denne puffen som man man sette kaffekoppen og godte-skåla på. Men en liten løper og noen blomster eller en eller annen pyntegjenstand er vel nokså standard. Hvis man ikke har noe på bordet blir det gjerne fylt av aviser og bøker og andre ting man har behov for å legge fra seg (bliller, nettbrett osv)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Kan du ikke ha løper selv om du har skandinavisk stil da? Første bud er vel å få bort rotet... https://www.google.no/search?q=skandinavisk+stil+stuebord&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=t7ItUsWgA5T04QTVmoHICw&biw=1047&bih=458&sei=RbMtUofzCorj4QTPmIC4BA Anonymous poster hash: 619c0...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå