AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Når merket dere forandringer i graviditeten? Noen som har like pupper fra før se ble gravide og etter?Anonymous poster hash: e408b...7ab
hegejenta30 Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Ømme pupper du tenker på? Det kom med en gang. Også blir de større og fastere og området rundt brystvorten skifter farge!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Det har jeg fått, lurer på om noen har voldsomme forandringer etter svangerskap:)Anonymous poster hash: e408b...7ab
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Det har jeg fått, lurer på om noen har voldsomme forandringer etter svangerskap:)Anonymous poster hash: e408b...7ab tror det kommer ann på om du skal amme eller ikke. lettere for at de ikke lir så "hengete" om du ikke ammer (ettersom jeg har forstått) Anonymous poster hash: 1032d...b6f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 tror det kommer ann på om du skal amme eller ikke. lettere for at de ikke lir så "hengete" om du ikke ammer (ettersom jeg har forstått) Anonymous poster hash: 1032d...b6f Da har du misforstått. Det er graviditeten som forandrer puppene, ikke ammingen. Anonymous poster hash: f0a0c...1f2 4
Teriyaki Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 (endret) Husker ikke nøyaktig når, men etter fødsel vokste de fra en stor c til en stor e. Nå er de vel en stor b. noen bh-er har jeg b i mens andre c i. 80 i omkrets. Det har jeg hatt hele veien. Litt slappere, men henger overhode ikke. Endret 9. september 2013 av Teriyaki
Mafalda Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Hehe, jeg klarer ikke bare blyant-testen lenger, nå kan jeg nok ta hele pennalet Nå har puppene vært gjennom fem ammerunder (og fem svangerskap, det er riktig at man ikke unngår forandringer ved å la være å amme, svangerskapet fører med seg endringer i seg selv) da, så jeg synes de har lov til å slenge litt
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Ble såvidt litt større under graviditeten. A cup fra før av. de er like store faktisk etter å ha ammet i 7 mnd, ble aldri noe store. Litt uvanlig kanskje. Glad for å ha mine små pupper. Ingen heng Anonymous poster hash: 872ac...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå