Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når merket dere forandringer i graviditeten? Noen som har like pupper fra før se ble gravide og etter?

Anonymous poster hash: e408b...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupper du tenker på?

Det kom med en gang.

Også blir de større og fastere og området rundt brystvorten skifter farge!

Skrevet

Det har jeg fått, lurer på om noen har voldsomme forandringer etter svangerskap:)

Skrevet

Det har jeg fått, lurer på om noen har voldsomme forandringer etter svangerskap:)

tror det kommer ann på om du skal amme eller ikke. lettere for at de ikke lir så "hengete" om du ikke ammer (ettersom jeg har forstått) :)

Anonymous poster hash: 1032d...b6f

Skrevet

tror det kommer ann på om du skal amme eller ikke. lettere for at de ikke lir så "hengete" om du ikke ammer (ettersom jeg har forstått) :)

Anonymous poster hash: 1032d...b6f

Da har du misforstått. Det er graviditeten som forandrer puppene, ikke ammingen.

Anonymous poster hash: f0a0c...1f2

• Liker 4
Skrevet (endret)

Husker ikke nøyaktig når, men etter fødsel vokste de fra en stor c til en stor e. Nå er de vel en stor b. ;) noen bh-er har jeg b i mens andre c i. 80 i omkrets. Det har jeg hatt hele veien.

Litt slappere, men henger overhode ikke.

Endret av Teriyaki
Skrevet

Hehe, jeg klarer ikke bare blyant-testen lenger, nå kan jeg nok ta hele pennalet :hoho:

Nå har puppene vært gjennom fem ammerunder (og fem svangerskap, det er riktig at man ikke unngår forandringer ved å la være å amme, svangerskapet fører med seg endringer i seg selv) da, så jeg synes de har lov til å slenge litt :)

Skrevet

Ble såvidt litt større under graviditeten. A cup fra før av. de er like store faktisk etter å ha ammet i 7 mnd, ble aldri noe store. Litt uvanlig kanskje. Glad for å ha mine små pupper. Ingen heng :)

Anonymous poster hash: 872ac...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...