Eliza Doalot Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 It's a jungle out there! Jeg skal ut å handle meg et par treningssko, og innser at jeg må være et funn for en hver selger. Jeg har nemlig ikke peiling, så kan dermed lures til å kjøpe hva som helst! Det skoen skal brukes til er primært gåturer/lett jogg på asfalt og skogsbilvei, samt generell fritidssko (skjelden). Turene mine er ca 1-1,5 mil lange om det er av betydning. Jeg er dessuten såpass forfengelig at jeg ikke synes det er en ulempe om skoen i tillegg er litt pen/kul, og jeg tenkte jeg ikke skulle svi av en halv måndeslønn på skoen... Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Det avhenger litt av hva slags føtter du har. Mine favorittsko er Nike Air Pegasus. De er veldig gode hvis du har litt brede føtter, underpronerer og vil ha mye demping. Anonymous poster hash: 3928d...610
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 En halv mnd lønn?!Anonymous poster hash: c4fa1...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå