Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en gammel barndomskompis for en uke siden. Vi har vært med hverandre 3 ganger på denne uken. Hatt sex 2 ganger. Vi snakker godt sammen og jeg føler at vi har en god kjemi. Vi utfyller hverandre og har en del til felles. Han er sååå flink til å kysse og kline og ja, jeg tror jeg begynner å få følelser for han. Jeg tror ikke han ser på meg som en pulevenn heller, men jeg er usikker.. Han kommenterte at tidspunktet han møtte meg var dumt (han studerer i en annen by, men er ofte hjemme), men at han var veldig glad for det fordiom. Hva tror dere? Noen med lignende historier? Tenker å spørre han neste gang han kommer hjem, noe jeg håper er snart. Fordi jeg savner han allerede. Han gir meg sommerfugler i magen :rodmer: Han har sagt etter den siste kvelden at det var gøy og at han vil se meg igjen neste gang han kommer hjem. Jeg er også glad for at avstanden mellom de to byene vi bor i ikke er lang.

Anonymous poster hash: 72217...e70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva dere er? Tafatt og lite interessant egentlig.

Anonymous poster hash: b633c...dcd

Skrevet

Har ikke du oppretta en haug av tråder før om dette? Dere har hatt sexto ganger...kanskjelitttidlig å begynne å tenke på hva dere er

Skrevet

Dumt å ha sex med noen man har følelser for FØR man vet mer hvor man står!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...