AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Del Skrevet 9. september 2013 Sitter og ser på hunderaser og kom nettopp over en som fanget min interesse. Den heter Koolie/Coolie, men jeg finner så og si ingen info om den på norsk. Noen som vet av norske oppdrettere av denne rasen? Eller har erfaringer med den selv? Utifra det lille jeg leste om den hørtes den ut som akkurat det jeg er ute etter! Vil lese mer! Anonymous poster hash: d0708...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #2 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har et stort hundeleksikon, der er alle mulige raser. Anbefaler deg å ta en tur på biblioteket eller bokhandel å finner en lignende bok, der står alt om rasen! Ellers kan du laste ned hundeappen, hvis du har iphone. Der står det også litt om hver rase og det er gratis! Anonymous poster hash: 9c649...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PBP Skrevet 7. september 2023 #3 Del Skrevet 7. september 2023 Hei! Litt sent ute, men Bayland Koolie har valper til Norge 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå