AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Vet ikke helt om dette blir riktig sted, men må nesten bare ta sjansen på det. Når jeg var ute i helga, så møtte jeg en fyr som når har invitert meg på date. Vi utvekslet nummer, men hvor han lagret nummeret mitt under fullt navn, så lagret jeg hans under et stikkord(trodde ikke han var så utrolig interessert i videre kontakt og var i tillegg da full nok til at jeg ikke tenkte helt over det). Problemet er at, selv om jeg husker fyren godt, så husker jeg ikke navnet hans i det hele tatt. Det er heller ingen mulighet for meg å finne ut av dette. Hva er den minst ubehagelige måten å spørre på? Melding under avtale detaljer-fasen eller når vi møtes i person? Bør jeg "ta dette som et tegn" og bare avlyse? xoxo rådløs jente Anonymous poster hash: d15d1...7a9
Red-Ruby Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Jeg syns ikke du skal ta det som et tegn ihvertfall! Så er det bare å spørre, med engang dere ser hverandre. Bare le litt av det, det er ingen krise! 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 1881.no Anonymous poster hash: 49947...3b9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Skytmeg.noAnonymous poster hash: 47e1a...a0c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Slå opp nummeret på nettet? Eller send ham en melding: "Hvem er dette?" og forklar siden at du ikke husket hvem sitt nummer det var, om du ikke vil si rett ut at du har glemt navnet hans. Anonymous poster hash: e3ecf...825 1
ghettohore Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Har selvsagt prøvd gulesider.no og lignende før jeg la ut innlegg her. Nummeret er ikke registrert på han, og han bor heller ikke hjemme lenger - altså er han ingen del av husstanden til han som er registrert som eier av nummer. "Hvem er dette?"-melding er uaktuelt, da vi allerede har sendt meldinger. Takk for forslag, men må nok bare gjøre som første som svarte foreslo; og spørre når vi møtes. - TS
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Har selvsagt prøvd gulesider.no og lignende før jeg la ut innlegg her. Nummeret er ikke registrert på han, og han bor heller ikke hjemme lenger - altså er han ingen del av husstanden til han som er registrert som eier av nummer. "Hvem er dette?"-melding er uaktuelt, da vi allerede har sendt meldinger. Takk for forslag, men må nok bare gjøre som første som svarte foreslo; og spørre når vi møtes. - TS Planlegg en dateaktivitet der man må registrere navnene Er faktisk noen aktiviteter som krever registrering, som f. eks Gocart. Så legger du merke til når han skriver. Anonymous poster hash: 985be...daf
lalaB Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 (endret) Har selvsagt prøvd gulesider.no og lignende før jeg la ut innlegg her. Nummeret er ikke registrert på han, og han bor heller ikke hjemme lenger - altså er han ingen del av husstanden til han som er registrert som eier av nummer. "Hvem er dette?"-melding er uaktuelt, da vi allerede har sendt meldinger. Takk for forslag, men må nok bare gjøre som første som svarte foreslo; og spørre når vi møtes. - TS Er det faren hans som er eier av nummerer? Bruk det navnet du får opp og søk på facebook, daten din er sannsynligvis en av vennene hans. Eller bare send han en melding og spør hva han heter Det enkle er ofte det beste Endret 9. september 2013 av lalaB
super-s Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Kjenner meg litt igjen i å ikke huske navn på folk. Hva med å sende en melding med "Du, hva er hele navnet ditt? Har flere med samme navn, så blir litt forvirret!", eller vente til daten og prøve å fiske det ut av ham på en eller annen måte. Kanskje spørre hvorfor han fikk det navnet han har, eller noe sånt? 2
Gjest Moirai Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Ikke gjør det så vanskelig, bare spør når du treffer han. "Du, hva var det du het igjen?" Også ler du litt og sier at du er så dårlig til å huske navn.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 Kjenner meg litt igjen i å ikke huske navn på folk. Hva med å sende en melding med "Du, hva er hele navnet ditt? Har flere med samme navn, så blir litt forvirret!", eller vente til daten og prøve å fiske det ut av ham på en eller annen måte. Kanskje spørre hvorfor han fikk det navnet han har, eller noe sånt? DETTE var lurt Anonymous poster hash: 414aa...c13
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 Åh minner. Jeg datet en fyr en hel mnd før jeg viste hva han het;P hahah. Han viste hva jeg het,men jeg klarte ikke huske navnet hans. Anonymous poster hash: 188b6...505
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Åh minner. Jeg datet en fyr en hel mnd før jeg viste hva han het;P hahah. Han viste hva jeg het,men jeg klarte ikke huske navnet hans. Anonymous poster hash: 188b6...505 hvordan fikk du greie på navnet hans da? Anonymous poster hash: 1a2ad...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå