Puppenlun Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 I hvilken bank har du lånet? Hva betaler du i rente? Pluss og minus ved denne banken??
ekkoet Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Vi har dnb og statens pensjonskasse. dnb er vel 3,65 tror jeg, SPK 2,227 SPK: +Lav rente +Trenger ikke førsteprioritet -Bare statsansatte som kan får det -Max 1,7 i lån per person -Litt rigid mhp refinansiering og andre lån DNB +Bank man kan møte opp i +Legger andre ting enn bare tallene til grunn for behandling av søknader -Rente på vei opp, er vel en av bankene som har fått mye kritikk pga renteøkninger på feil grunnlag Da vi tok lånet i dnb var det fordi de kunne gi oss bedre rente enn handelsbanken som vi hadde fra før. Ellers har jeg egentlig ikke hørt mye positivt om dnb.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 I hvilken bank har du lånet? Hva betaler du i rente? Pluss og minus ved denne banken?? Vi har 7,9 mill i lån i DNB. Har 3,6% effektiv rente. Veldig fornøyd med alle tjenestene til DNB.Anonymous poster hash: 0dd54...e36 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Vi har 7,9 mill i lån i DNB. Har 3,6% effektiv rente. Veldig fornøyd med alle tjenestene til DNB.Anonymous poster hash: 0dd54...e36 Kan jeg spørre hva dere hadde i egenkapital og samlet inntekt? Anonymous poster hash: 87cfe...fff
Cookiemonster Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 2,3 mill i lån hos Nordea. 3,65 % rente. - fornøyd med totalttilbudet hos Nordea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå