AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Hei! Barnet mitt er 15 mnd og går i barnehagen. I dag er det 6 grader her, men utover dagen blir det jo mye varmere. Burde jeg uansett ha på strømpebukse/ull nå i fra morran tror dere? Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: a40e9...dd1
ekkoet Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Litt sent svar, men til en annen dag. Jeg hadde tatt på ull og heller latt de barnehageansatte vurdere det utover dagen. Det finnes jo skiftetøy. Ellers tenker jeg at ullstrømpebukser (typen jeg tenker på) er ganske tynne og regulerer temperaturen greit, så om det blir litt varmere er det ikke krise. Og til slutt er det bedre om det blir litt for varmt enn for kaldt synes jeg.
snikande_ullteppe Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Jeg tar på ull hver dag nå jeg. Synes det er bedre at hun har nok klær, så kan heller de ansatte i bhg kle av henne dersom det er for varmt. Heller det enn at hun har for lite klær. Hun er litt over to år nå
hegejenta30 Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg drøyer det til det er 5 grader om morran når vi står opp. Vi dag var det 15 grader hos oss.
Eliza Doalot Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Her er det 23 varmegrader ute nå og jeg mener derfor ull er fullstendig galskap nå. Selv om det kan være kjølig om morgenen blir det godt og varmt utover dagen, og i de barnehagene jeg har hatt barn er det i allefall da barna har brukt å være ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå