AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Hjelp! Jeg begynner å bli en smule gal. Jeg burde jo egentlig ikke være gravid ettersom jeg har gått på p-piller, tatt en negativ graviditetstest (digital) i tillegg til en graviditetstest hvor jeg fikk en halv, VELDIG svak rosa strek, og hatt mensen to ganger i sukkerpilleukene (den siste gangen dog ganske mye brunere blod enn jeg er vant til, beklager detaljer). Likevel kan jeg ikke unngå å legge merke til kvalmen og hodepinen som har bygget seg opp i løpet av de siste dagene, men dette kan også være forårsaket av stress samt. etterfulgt av en periode med dårlige dager... Har også litt blury syn etter for mange timer med kontaktlinser, bruker til vanlig månedslinser og har hørt at dette kan forekomme under graviditet, men det har jo vart såppas lenge at jeg er usikker på om det kunne hatt utsprang såppas tidlig i en graviditet. Er jeg gravid er jeg ca. 9 uker på vei, tviler på at jeg er det men har jo også hørt om jenter som går flere måneder uten symptomer samt. p-pillemens uten å vite om det! Hjelp, frustrert! Hva sier dere? Anonymous poster hash: 38274...3e8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Hvor lenge er det siden sist du testet? Om du er 9 uker på vei har du garantert høyt nok HCG-nivå til at en test vil gi deg et klart, positivt resultat. Hos noen stiger HCG sakte og det tar tid før de får positiv test, men om du har kommet så langt vil det uansett være høyt. Så om du ikke har hatt sex de siste 7 ukene og ikke tester positivt nå kan du være sikker på at du ikke er gravid. Anonymous poster hash: 452d5...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå