AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Kan noen hjelpe meg med ideer til hva jeg kan skrive til flørten for å vise at jeg bryr meg/tenker på ham? Han skriver som regel det jeg tenker, han er altså raskere med å få ut fingeren, men nå vil jeg være først ut så jeg ikke bare skriver pjatt som "jeg tenker på deg også" eller "savner deg også". Han har vært på jobbreise i utlandet i helgen, og tar en svipptur i midten av uken igjen. Det kan gjerne være en "ubetinget melding", altså en melding som ikke nødvendigvis er kontaktsøkende (altså ikke nødvendigvis/helst ikke et spørsmål) Hjelp, noen? (Møter han igjen på fredag i forbindelse med et arrangement vi begge skal på, skal jeg forholde meg taus frem til da? Han vet ikke at jeg skal dit,)Anonymous poster hash: 5cd39...f5f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Er det ikke bare å skrive hva som helst da, i så fall ? Det er kjekt å høre at det er folk der ute som tenker på en. Vil jeg tro. Anonymous poster hash: ec03f...3b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå