AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Litt usikker på hva som foregår i denne situasjonen. Vi gjør alt det kjærester gjør og hun har fortalt meg at hun kuttet ut alle andre potensielle gutter når vi begynte å date. Jeg har også møtt deler av familien hennes. Så hvorfor har hun ikke spurt meg hva vi er? Hun har heller ikke sagt at hun har følelser for meg, annet enn at hun er "interessert" i meg og vil at det skal være mer enn bare sex. Før dere spør, jeg vet ikke helt hva jeg vil her og derfor har ikke jeg sagt noe ennå om det. Tror dere at hun føler det samme? Eller går hun å venter på at jeg skal si vi er kjærester? Anonymous poster hash: a0d77...412
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Damer forteller aldri at de har følelser hvis ikke du forteller det først. Anonymous poster hash: 5f810...580 4
Blod Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Damer forteller aldri at de har følelser hvis ikke du forteller det først. Anonymous poster hash: 5f810...580 Åjoda.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Åjoda. Nei, de gjør ikke det. De tror de gjør det ved å vise det, eller si noe indirekte. Men de sier ikke rett ut at de er forelsket før mannen har gjort det. Anonymous poster hash: 5f810...580
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor har ikke du spurt henne hva dere er?Anonymous poster hash: b0bd5...72b 1
Blod Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Nei, de gjør ikke det. De tror de gjør det ved å vise det, eller si noe indirekte. Men de sier ikke rett ut at de er forelsket før mannen har gjort det. Anonymous poster hash: 5f810...580 Så hvis man sier Jeg elsker deg sier det ingenting?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Hæ ? Anonymous poster hash: 14c2d...bc5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Nei, de gjør ikke det. De tror de gjør det ved å vise det, eller si noe indirekte. Men de sier ikke rett ut at de er forelsket før mannen har gjort det. Anonymous poster hash: 5f810...580 Åjoda. Du har ikke møtt sånne kvinner bare. Anonymous poster hash: b89cc...4f5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor har ikke du spurt henne hva dere er?Anonymous poster hash: b0bd5...72b /ts For å være helt ærlig, så er det først i det siste at jeg har tenkt over dette. Men her om dagen spurte en annen jente om jeg hadde lyst å ta en drink med henne. Dette er en jente jeg har hatt et godt øye til tidligere. Jeg sa nei og kom da på at jeg er jo i et slags forhold, men som ikke er helt avklart. Tidligere har jenter jeg har datet enten avsluttet ting lenge før dette eller så har de sagt hva de ønsker og føler. Jeg har aldri opplevd at en jente går i fire måneder uten å si hva hun føler. Anonymous poster hash: a0d77...412
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Jeg har datet min i over 1 mnd, og vi er kjærester selv om vi ikke har sagt at vi har følelser for hverandre o.l. Man merker det jo om man er kjærester eller om man er pulevenner om du skjønner Men han har jo sagt han er glad i meg da. Anonymous poster hash: 3f815...adf 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Jeg har datet min i over 1 mnd, og vi er kjærester selv om vi ikke har sagt at vi har følelser for hverandre o.l. Man merker det jo om man er kjærester eller om man er pulevenner om du skjønner Men han har jo sagt han er glad i meg da. Anonymous poster hash: 3f815...adf /ts Jeg tenker vel at vi er mer enn pulevenner. Vi møtes også uten å ha sex (bowler, fjelltur, hyttetur, kino etc) og jeg har møtt mesteparten av familien hennes. Hun er heller ikke så fryktelig "på" på meldinger. Vi meldes litt jevnt og trutt, men ikke noe kliss som jeg er mer vant til blant jenter. Anonymous poster hash: a0d77...412
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Åjoda. Du har ikke møtt sånne kvinner bare. Anonymous poster hash: b89cc...4f5 De eneste som har sagt slikt har vært mørkhudede, lettkledde og sier: Hello darling og Love you long-time darling Anonymous poster hash: 5f810...580
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 /ts Hun nevnte også en dag at hun liker at jeg ikke er så needy og må møte henne hver dag. Vi møtes kanskje 1-2 ganger i uka. Sånn sett er det helt greit, men jeg begynner å bli gammel (29) og er ikke så fryktelig interessert i casual dating uten mål og mening. Da foretrekker jeg heller enten et ordentlig forhold eller gå tilbake til å møte andre jenter. Anonymous poster hash: a0d77...412
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 /ts Hun nevnte også en dag at hun liker at jeg ikke er så needy og må møte henne hver dag. Vi møtes kanskje 1-2 ganger i uka. Sånn sett er det helt greit, men jeg begynner å bli gammel (29) og er ikke så fryktelig interessert i casual dating uten mål og mening. Da foretrekker jeg heller enten et ordentlig forhold eller gå tilbake til å møte andre jenter. Anonymous poster hash: a0d77...412 Jeg skjønner ikke hvorfor i all verden du ikke kan spørre henne? Så slipper du å kaste bort tid hvis hun ikke er intressert i å bli kjærester, noe du tydeligvis er utifra det siste innlegget her? Anonymous poster hash: e4c8b...263 2
skyflakes Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Ingen vet svaret bortsett fra henne, så spør
Gjest Daenerys Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Tråden er ryddet for spam. Daenerys, mod.
314 Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Tolker jeg det rett når du lurer på hva som er status hos den ene, slik at du enten kan takke ja eller nei til en invitasjon fra en annen? Hva vil du selv? At du er usikker på hva du skal svare, viser vel ikke at du har de sterkeste følelsene for hun du dater? Og er ingenting definert ser jeg ikke problemet med å ta en drink med den andre. Det er jo det samme hvem de to er, hvis du enten takker nei bare fordi du er opptatt, eller takker ja fordi du blir avvist av ei du er glad i og trenger en erstatter. Blir ikke riktig for noen, da risikerer du å gå på en smell. Først og fremst ville jeg funnet ut hvem av de jeg ville gått for, om da noen av de egentlig er det. Lykke til!:-)
Gjest Awzm me Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Kan ikke svare for henne, men jeg har aldri hoppet inn i forhold før, og synes at 4 mnd, og mer også er helt greit å "holde på", så jeg vet at det er en person man vil satse på. Vil ikke ha fullt av "to-mnd forhold" på listen min, haha. Kanskje noe lignende med henne? Ikke at jeg har en liste over alle jeg har holdt på med eller vært kjærester med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå