Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg skrev noen innlegg på et annet diskusjonsforum, og jeg nevnte dette for Beate, en venninne av meg. Nå fortalte Beate at hun har begynt å lese diskusjoner på det forumet. Hun skriver ikke innlegg der selv. Hva ville du trodd at var grunnen?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Fordi du satte henne på tanken? "Oi, det må jeg sjekke ut! Oi, her stod det mye interessant! Jeg leser litt her, jeg!" Anonymous poster hash: fce6a...7f3 2
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Venninnen din stalker deg, du vet det godt! Dette gjør hun bare for å irritere 2
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Venninnen din stalker deg, du vet det godt! Dette gjør hun bare for å irritere Mener du at hun forteller meg om det kun for å prøve å irritere meg?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Venninnen din stalker deg, du vet det godt! Dette gjør hun bare for å irritere Ville dette vært ubehagelig for deg og andre? Er det naturlig at hun forstår at dette kan være ubehagelig for meg, og i såfall hvorfor gjør hun det allikevel?
Gjest ovaria Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Har også en eksvenninne som stalket alt jeg skrev. Så begynte hun å anklage meg for mine meninger som hun egentlig allerede var fullstendig klar over. Glad hun er eksvenninne nå. Og vet hun holder fortsatt på med den usunne stalkinga. PS: Få deg et liv! (Myntet på hun som stalker meg)
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Ville dette vært ubehagelig for deg og andre? Er det naturlig at hun forstår at dette kan være ubehagelig for meg, og i såfall hvorfor gjør hun det allikevel? Ja herregud, det er det samme med kvinneguiden det. Kan ikke fordra at hvem som helst bare kan komme inn her å lese diskusjonene. Føler at alle stalker meg... Blir så forbanna
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Jeg skrev noen innlegg på et annet diskusjonsforum, og jeg nevnte dette for Beate, en venninne av meg. Nå fortalte Beate at hun har begynt å lese diskusjoner på det forumet. Hun skriver ikke innlegg der selv. Hva ville du trodd at var grunnen? Det høres ut som om kvinnen er forelsket i deg. Anonymous poster hash: 53e7d...fcc
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Hun er nysgjerrig på hva du skriver og leter etter noe å ta deg på. En sjalu bitterfitte. Anonymous poster hash: fd820...836
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Mener du at hun forteller meg om det kun for å prøve å irritere meg? Hun forteller det til deg for å advare deg. "Jeg vet hva du skriver, så ikke lat som om du er noe du ikke er." Hvordan er vennskapet deres ellers? Pirker hun på ting? Anonymous poster hash: fd820...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå