Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Noen som vet hvordan man bør kle seg for å virke mindre bredskuldret? Er bare 163cm høy og synes jeg er alt for bred over skuldrene. Hvilke utrigning o.l bør jeg velge???

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er selv bredskuldret, og synes egentlig det er fint...

Men hvis du vil kle det bort, bør du unngå topper med båthals eller bare skuldrer. Ellers er ikke halterneck-topper noe særlig bra. Jeg vil tippe at en v-halsringning kan hjelpe for å kamuflere brede skuldrer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener å ha lest et sted at utringninger er bra, topper med veldig høy halsringning er uheldig. Det stod også at v-hals er bra :)

Gjest allium
Skrevet

Jeg har også brede skuldre, og synes som den andre som svarte at det egentlig er ganske fint.

Men her er noen tips: Unngå tverrstriper på overdeler. Raglanskjæring på ermer er bra, og v-hals eller andre dype utringninger. Unngå tynne spaghettistropper og halterneck.

Prøv å balansere skuldrene med noe som vipper ut nede, enten et "bias-cut" skjørt eller bukser med sleng/bootleg.

Skrevet

Jeg er også bredskuldret, gjør meg ingenting bortsett fra at det er vanskelig å finne jakker som passer over skuldrene.. litt ubehagelig når en ikke får til å strekke ut armene..

Så hvis noen har tips om noen ok jakker så mottas de med takk :-)

Skrevet

Jeg er også breiskuldret.

Jeg er derimot IKKE enig i at man da ikke bør ha halter-nack topp/kjole, fordi da tar toppen fokusen BORT fra skuldrene. Dessuten syns jeg det er superlekkert med slike topper på de som er breiskuldret!

V-hals er også lurt, mens spaghettistropper ikke er tingen om du vil skjule skuldrene.

Har forresten bare fått høre positive ting om jenter med breie skuldre! Det blir jo skikkelig timeglass fasong da, iallfall om man har breie hofter i tillegg... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...