Sissa Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Hei! Jeg og samboeren min har en liten jente på 10måneder, men vi har veldig lyst til å starte prøvingen på nummer 2 etterhvert. Derfor skal jeg ikke ta flere p-sprøyter etter at den jeg tok sist går ut i slutten av september.Så det jeg lurer på er, hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake mensen etter å ha sluttet på p-sprøyte? Jeg vet det er veldig individuelt, men har lest at det i verste fall kan ta 36måneder, og håper virkelig ikke det er vanlig? Kan legge til at jeg har kun tatt to p-sprøyter. Også lurer jeg på enda en ting. Jeg har ikke fått mensen igjen etter fødselen, pga amming og p-sprøyte. Bør jeg få tilbake mensen et par ganger før vi starter prøvingen for fult, eller er det bare å kjøre på? Håper noen gidder å svare
Blod Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Om du bare har tatt to skal det nok ikke gå så lang tid, og ihvertfall ikke så mye som 36 måneder! Det er nok mer for folk som har gått på sprøyta over lenger tid. 1
JustLittleMe Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Jeg gikk på de i over ett år, tok over ett år før jeg fikk perioden min, og sikkert ett år til før det ble regelmessig. Tror ikke du har noe å bekymre deg over, sikkert ikke så lenge å vente, men sjansen er større etter at du har fått mensen
Gjest Funky Punk Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Jeg gikk på p-spröyta i 6 mnd, og det tok ca 2 1/2 år för jeg fikk mensen tilbake.
Prøver25 Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg gikk på sprøyta noen år, og det tok 8 mnd før første "mens"/blødning kom - og noen mnd før den stabiliserte seg.
Lunalille Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Tok sprøyta 3 ganger, og etter siste var tatt tok det ca 1 år før jeg mensen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå