Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Elsket samme mann hele livet. Traff hverandre unge men ble aldri oss. Han tok kontakt 25 år senere. Vi er begge gifte. Han er i tankene mine alltid og jeg har aldri elsket noen som han. Veldig vondt. Jeg ser ikke noe lys i tunnelen.
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Finn på noe dere kan gjøres sammen, en måte dere kan møtes på. Bare dere 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 skill deg fra mannen din. Anonymous poster hash: a0bc8...f41 3
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Elsket samme mann hele livet. Traff hverandre unge men ble aldri oss. Han tok kontakt 25 år senere. Vi er begge gifte. Han er i tankene mine alltid og jeg har aldri elsket noen som han. Veldig vondt. Jeg ser ikke noe lys i tunnelen. Føler han det samme for deg? Var dere kjærester den gangen for 25 år siden? Hvor lenge var dere evt sammen? Hvor godt kjenner du han? Er du sikker på at det ikke bare er forelskelse? Er dere begge ulykkelige i ekteskapene deres? Tenker dere på å skille dere for å kunne få hverandre?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Føler han det samme for deg? Var dere kjærester den gangen for 25 år siden? Hvor lenge var dere evt sammen? Hvor godt kjenner du han? Er du sikker på at det ikke bare er forelskelse? Er dere begge ulykkelige i ekteskapene deres? Tenker dere på å skille dere for å kunne få hverandre? Det er nesten 9 år siden han tok kontakt. I vår sa jeg at jeg elsket han. At det alltid bare hadde vært han. Jeg sa det var godt å endelig kunne si det og han sa det var godt å få det inn.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor er du sammen med mannen din?? stakkars mann. Anonymous poster hash: a0bc8...f41 2
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Jeg gjorde feil når jeg giftet meg. Vi gjør feil hele livet. Jeg har betalt mye for denne feilen. Jeg vet bare ikke veien videre. Men jeg er ikke i tvil om følelsene mine lenger. Det er bare så vanskelig å måtte såre alle rundt meg og fortelle de sannheten.
Professor Orm Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Kan godt forstå åssen det er å elske noen lenge uten å være med dem, jeg har opplevd det selv. Jeg skjønner også at det må være vanskelig å forklare situasjonen for dem rundt deg, men hvis det er slik at det kan bli dere, er jeg ikke i tvil om at du bør gjøre det. Du trenger ikke å fortelle dem alt i detalj heller, du kan si at du har truffet en gammel flamme og at følelsene blusset opp igjen.
Gjest ts Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 TS Magefølelsen min sier gå uansett hva som skjer. Jeg vet ikke om han går. Aldri spurt han da jeg er redd for at han blir fordi steget ut er veldig tøft å ta for oss begge. Hadde aldri trodd at følelser kunne være så sterke og vonde når savnet er på det værste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå