Gå til innhold

Hadde du blitt skremt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos en mann igår og vi har virkelig funnet tonen, god kjemi. Tenker å sende en sms nå til han hvor jeg skriver at jeg koste meg og at jeg gleder meg til å se han igjen.

Blir noen menn skremt av dette eller vil det bare tirre? Vi hadde sex og jeg har møtt han flere ganger :)

Anonymous poster hash: 7b11f...ec8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du likt det hvis han sendte deg en slik melding?

• Liker 1
Skrevet

Hadde du likt det hvis han sendte deg en slik melding?

Såklart! Men mannfolk tenker ulikt enn damer

Skrevet

Hadde ikke blitt skremt, nei :)

Skrevet

Når du hadde likt det selv kan du være rimelig trygg på at han vil like det. Og ettersom han ikke er jente så kommer han ikke til å bruke resten av natten på å prøve å analysere meldingen i hel. Han kommer til å tenke "så fint" og så er dagen hans litt bedre.

• Liker 1
Gjest Arbeider
Skrevet

Hadde likt bedre om du sendte meldingen på facebook.

Gjest pilldorf
Skrevet

Slikt er bare hyggelig det.

Blir jo hvertfall ikke skremt av mer god stemning, som regel.

Skrevet

Ser jeg ikke noe galt i, så bare send du :)

Skrevet

Du sier: Hey jeg hadde det kjempehyggelig.

Han tenker: Yessss! Jeg er konge i senga!

All is well!

• Liker 1
Skrevet

Hm.... Jeg liker ikke å vise at jeg er helt bergtatt i begynnelsen. Han skal ikke tro at han vunnet meg helt over heller. Da blir det ikke akkurat så spennende.

Anonymous poster hash: fad4a...4cf
Skrevet

Vel. Hvis inntrykket allerede er der om en er allerede relativt bergtatt, fra begges sider, så er det jo tåpelig å trekke seg litt bare for å understreke det. Det er heller ikke så spennende i grunn.

Anonymous poster hash: 42d6b...c9e
Skrevet

Hm.... Jeg liker ikke å vise at jeg er helt bergtatt i begynnelsen. Han skal ikke tro at han vunnet meg helt over heller. Da blir det ikke akkurat så spennende.

Anonymous poster hash: fad4a...4cf

Nei, bedre at han finner noen andre som faktisk viser litt initiativ og interesse.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Det eneste som skremmer meg her er at du tenker at det kan oppfattes som skremmende og at du bevisst prøver å kalkulere effekten av handlingene dine for å optimalisere utfallet i din favør.

Når jeg en sjelden gang liker noen, så vil den type oppmerksomhet du skisserer kun forsterke kjemien og gjøre meg mer interessert. Jeg liker at hun viser litt sårbarhet. At hun savner meg, tenker på meg og at jeg betyr noe for henne.

Om jeg fant ut at hun likte meg, men var redd for å vise det, så kunne jo det også være søtt og sjarmerende, men det foreligger jo en risiko for at jeg aldri hadde funnet det ut om hun fortsetter slik.

:)

Skrevet

Var på besøk hos en mann igår og vi har virkelig funnet tonen, god kjemi. Tenker å sende en sms nå til han hvor jeg skriver at jeg koste meg og at jeg gleder meg til å se han igjen.

Blir noen menn skremt av dette eller vil det bare tirre? Vi hadde sex og jeg har møtt han flere ganger :)

Nei det er utelukkende positivt med mindre du allerede har sendt ørten lignende meldinger. Slapp av. Ikke tenk så mye. Nyt følelsen.

Anonymous poster hash: fe321...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...