Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den følelsen når man lar sin kjære dra etter en koselig kveld.. Jeg går på videregående så meg og kjære bor ikke sammen. Dermed må vi si farvel til hverandre i hverdagene for da sover vi hver for oss. Følelsen er så ILLE. Når man bare har lyst til å være sammen, slappe av og nyte den berusede følelsen man får når man er nyforelsket.

Jeg sitter her nå, etter at han har dratt og jeg har ikke noe annet valg enn å skrive mine følelser ned sort på hvitt. Følelsene mine for han er så sterke, jeg har ikke ord for det. Forholdet vårt er likevel opp og ned, vi har våre krangler en gang i blant, men det er ikke noe slikt at vi hater hverandre eller tar det skikkelig ille. Det er som regel jeg som starter dem også på grunn av mine humørsvingniner, også blir det bra igjen etter at vi har hatt sex :-)

Vi har vært sammen i snart 8 måneder og gjennom denne tiden har vi vært sammen nærmest konstant. Vi har prøvd å være sammen så lenge vi har hatt muligheten til det. Og selv om vi har vært sammen konstant har vi aldri blitt lei av hverandre, bare mer knyttet. Før når vi kranglet, litt tidligere i forholdet, var det mye lettere for meg å bare si at vi ikke skulle være sammen i dag. Mens nå er det slik at bare han holder rundt meg klarer jeg ikke å være sur på han. Hans varme og omtenksomhet smelter meg helt, og den kraften er bare helt uerstattelig.

Er det noen som har vært borti samme erfaring som meg, vært nyforelsket og nærmest avhengig av kjæresten sin? I så fall, speak out! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult ! :) Dette hørtes jo forsåvidt svært lovende ut da.

Følelser kan være snodige dem noen ganger, men de kan også være det mest rasjonelle vi har noen ganger.

Det er hyggelig å høre at dere kan krangle / kommunisere litt i blant da, da slikt ofte er veldig greit å kunne hvis det skal oppstå følelser for hverandre. Da er det koselig å snakke litt med vedkommende og, i alle slags humør.

Har forøvrig aldri vært borti noe lignende erfaring nei, så jeg aner ikke hva du snakker om egentlig. :)

Anonymous poster hash: acfb0...11a
Gjest Penelopee
Skrevet

Haha, jeg er i akkurat samme situasjon! Jeg går også på videregående og bor en time fra min kjære som er fire år gamlere og studerer. Jeg er totalt avhengig av han, og er fortsatt stupforelsket. Han kommer hjem til meg en gang midt i uka pga. praksis og vi er som regel sammen nesten hver helg. Like vondt å si hadet hver gang..

Skrevet

Jeg har det også slik. Vi har vært sammen snart to år, og han er i forsvaret. Vi hadde vært sammen 24/7 før han reiste inn i militæret, så det var litt av en overgang for å si det mildt. MEN! Takket være forsvaret er vi enda like nyforelsket og hekta på hverandre etter to år:)

Godt med litt pusterom. Godt å kjenne savnet. Godt å vite at man er savnet.

Skrevet

Jeg føler forelskelsen har vart mye lenger pga avstanden. Har vært sammen i 3 og et halvt år, og jeg føler meg forsatt litt forelsket. :P Nå ser vi hverandre alt fra en gang i mnd til oftere. Synes det er godt med litt avstand og, så blir vi ikke så avhengig av hverandre. Lærer meg å leve litt for meg selv :) Bor ca 5 timer unna hverandre.

Anonymous poster hash: a92ee...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...