Gå til innhold

Trenger å roe ned, bygge opp noe bra, trygt og stabilt.

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina
Skrevet

Jeg lurer på om jeg må gjøre noen forandringer, så jeg blir værende i et forhold som stort sett er veldig bra... Eller om jeg bare ikke har møtt den rette, som alt føles "perfekt" med (der man ikke har noen tvil, ikke tenker "tenk om.." eller ser for seg noe annet i stedet).

Jeg er litt rastløs.. Får ikke til å tenke særlig langsiktig.

Noen ganger ser jeg for meg å kjøpe hus på et koselig sted, være sammen med en bra mann, jobbe et sted jeg trives, få barn, reise bort av og til. Det er jo det jeg egentlig vil.

Men andre ganger får jeg litt klaus av tanken, og vil "mer".

Det er så mange steder som virker koselige. Hvordan bestemme seg for et?

Det er så mange bra menn, hvordan vite at han jeg velger er rett?

Hva vil jeg egentlig jobbe med? Ser ikke for meg at jeg vil gjøre det jeg er utdannet til for alltid.

Jeg har lyst til å oppleve så mange steder og reise mye. Men jeg har ikke penger til det, og i lengden ville jo ikke det vært særlig givende tenker jeg.

Jeg vil både prøve nye ting, og ha noe trygt og varig.

Jeg var sammen med en for noen år siden. Vi hadde det kjempebra på mange måter, men rastløs som jeg var, gjorde jeg det slutt. Var ute og reiste, opplevde mye nytt osv. Men det ble litt kjedelig etter hvert det og. Det er jo flest hverdager, og de deles best med gode mennesker. Spesielt en god mann.

Så senere har jeg lurt på om han er den rette allikevel. Vi klaffer ikke på alle områder, men sånn er det jo i forhold. Jeg tror jeg har for store forventninger til ting. Uansett hvilken mann jeg velger, så kommer ikke alt til å være perfekt.

Har tenkt på flere av dem jeg har vært sammen med/møtt og. Hvor ulike liv det hadde blitt med hver av dem. Og at uansett hvem jeg ville være sammen med, så ville jeg syntes det var kjipt å gå glipp av noe som kanskje kunne vært veldig bra med en annen.

Det er vel ikke vanlige tanker? Og det får meg til å lure på om jeg ikke har møtt den riktige mannen ennå.... Eller om jeg må gå inn for å bli mer stabil, satse på èn, og holde meg til den.

Det gjelder jo ikke bare menn. Det gjelder det meste, så jeg tror nok uansett at jeg må holde mer fokus på et sted, bygge opp noe som er verdt å holde seg til osv. Hvordan gjør jeg det?

Jeg har en indre uro. Så jeg bare flakser fra en ting til en annen.. Ganske slitsomt. Frem til jeg får ryddet litt opp i dette, er jeg ikke klar for verken forhold eller andre store avgjørelser...

Noen som kjenner seg igjen, forresten? Føler meg alene med disse tankene. Virker som at mange ikke forstår hvordan det føles.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kunne vært skrevet av meg. Kjenner meg veldig igjen, har flyttet fra sted til sted, reist mye og blir lett rastløs. Samtidig merker jeg at jeg er litt lei av å ha et så ustabilt liv. Misunner ofte de som bare klarer å slå seg til ro.

Anonymous poster hash: 5ce87...b61

Skrevet

Hørtes ut som helt vanlige tanker i limboland. Hvis man sitter fast noe sted.

Du er usikker på mye hæ ? Det er ikke uvanlige tanker det........

Det beste er sannsynligvis å lure videre på det bare. Noe som man kanskje allerede har en stund.. ?

Ikke noe vondt ment, men du hadde sett galskapen selv hvis du ikke hadde satt midt oppi det.

Anonymous poster hash: 033ac...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...