AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg lurer på om symptomer under graviditet kan eller er arvelig? Jeg vet at mamma ikke opplevde noe kvalme eller noen særlig symptomer i hennes graviditeter og det er en stor frykt for meg å gå gravid uten å merke det..Anonymous poster hash: 5fb9b...c4f
Yesterday Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 (endret) Det er veldig sjeldent å få mensen når man er blitt gravid så ta en test hvis du ikke får mensen. Er bedre å teste for ofte enn for sjeldent om man ikke vil bli gravid. Jeg er gravid for andre gang, forsåvidt bare i 7 uker første gang pga jeg mistet. Men sammenligner jeg de to 7 ukene som gravid så var de helt forskjellige. Kvinner som har født flere barn kan oppleve alle svangerskapene forskjellig. Jeg har spurt min mor om hennes symptomer og det er ikke likt med mine. Jeg trur ikke på at de er arvelig, spesielt med tanke på hvor forskjellige svangerskap kan være for en kvinne. Endret 8. september 2013 av Yesterday
Avalon Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Jeg tror ikke det er arvelig, har ikke sett noen tegn på det i det hele tatt i denne familien.
Veggdyret Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Foruten manglende mens hadde jeg og min mor 1 symptom hver; hun ble skikkelig grinete (tenk ekstrem PMS) og jeg ble veldig trøtt.
Barcelone Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Jeg har fått diagnoses hyperemesis, eller ekstrem svangerskapskvalmde. Det er arvelig. Så vidt jeg vet hadde ikke min mor det, men min mormor hadde det med 3 av 4 barn.
Teeny Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Min mor var kvalm, men kasta ikke opp. Det gjør jeg. Tror ikke det er så ille som hyperemesis da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå