Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke datingsider finnes? Er det noen mer seriøse enn sukker.no og moteplassen.no? Tar imot erfaringer og tips til å holde seg unna rundbrennerne på sånne sider. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke datingsider finnes? Er det noen mer seriøse enn sukker.no og moteplassen.no? Tar imot erfaringer og tips til å holde seg unna rundbrennerne på sånne sider. :)

Ikke hopp i senga på første, andre, tredje eller fjerde date? De gir nok opp bare du er klar på hva du vil.

Anonymous poster hash: a0ca3...46c

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet

Noen flere..? Med fare for å virke arrogant, er det håp om å finne en flott, snill og høyt utdannet mann der? Siden jeg har de kvalitetene selv, som dame. Er relativt nylig singel og livredd for å bli såret og å kaste bort tiden. Er vel blitt veldig kresen..

Skrevet

Hehe. Er du blitt kresen? Så fint. Trenger ikke å være negativt det.

Hva er det du søker etter da? Sånn spesifikt?

Bare noen å skrive litt svada med? :)

Anonymous poster hash: 64cdd...d97
Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

Du kan jo prøve Elitepartner, dersom du har høye ambisjoner og stiller høye krav og så videre.

Visstnok.

Gjest pilldorf
Skrevet

Høye krav ja.

Det er jo kanskje kjedelig når dem ikke blir møtt da.

Skrevet

Jeg ser nok etter en som har tid til å bli venner først, og ta det derfra. En voksen mann som har opplevd litt og som vet hva det vil si å være to. En som ikke er redd intimitet. En som kan se for seg fine ting, sammen med den han er glad i. En som tør satse når følelsene er på plass.

Elitepartner høres forferdelig ut... :/

Gjest ErfarenGjest
Skrevet

Det er som regel slik noe starter. Som et vennskap som eventuelt går noe sted.
Disse andre tingene du søker er vanskelig å gjenkjenne over en dating-side, men jeg kan absolutt forstå hvorfor det er noe en søker. Jeg trør de fleste søker noe slikt egentlig, fordi det er jo et tospann bestående av trygghet og kjærlighet evt en har lyst å sitte igjen med som oftest.

Men å ikke ta ting alt for fort frem, men heller bare se an underveis hvordan tempo det burde ha er lurt.

Uten å haste seg for mye i starten. Etter at løpere først har startet, er ingen av dem som begynner hardt, hvis det er snakk om et maraton.

Skrevet

Alle disse kravene du har er jo perfekt til å fylle profilen din med. Bare prøv å ikke gjør det for negativt eller for selvsentrert. Om du skjønner.

Anonymous poster hash: a0ca3...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...