AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Del Skrevet 8. september 2013 Kan noen hjelpe meg litt? Er nytilflyttet til Akershus/Oslo-området og forsøker å finne ut av hvordan jeg kan kjøpe reisekort med 30 dager. Har hatt tilgang til et annet reisekort så jeg har ikke hatt noen problemer med dette tidligere. Det burde vært greit siden det er bare å dra på en stasjon, men min nærmeste stasjon, men den er stengt fant jeg ut etter jobb på fredag.... Jeg tenkte å se på muligheten til å kjøpe reisekort over nett. Jeg vil gjerne ha reisekort fysisk (jeg vet det eksisterer en mulighet over mobil). Jeg får opp: DU HAR VALGT 30-DAGERSBILLETT TIL KR 1100,- FOR VOKSEN Spørsmål er: Jeg ser at man må betale med en gang, og ikke kun få tilsendt et reisekort som man kan fylle på. Jeg skal reise allerede i morgen. Da blir den bestilt og sendt i posten til meg? Må jeg betale reisen min i morgen da? Eller kan jeg vise frem kvittering? Eller... ja, hjelp Anonymous poster hash: cedcf...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 8. september 2013 #2 Del Skrevet 8. september 2013 Kvittering er ikke gyldig billett, husker Ruter har sagt noe om det på Facebook. Du kan jo bare stikke innom en narvesen eller noe slikt? Der får du et kort med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Del Skrevet 8. september 2013 Finnes det på Narvesen? At man får et periodekort man kan fylle på? Anonymous poster hash: cedcf...bc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 8. september 2013 #4 Del Skrevet 8. september 2013 Du får et kort i hvert fall, ja. Som du kan legge inn billetter på. Hvis du tenker på sånn som du fyller penger på og sånn (lønner seg ikke hvis du reiser mye i Oslo/Akershus), så må du bestille det på nettet. Men ellers så får du et kort på Narvesen du kan legge inn månedbillett på hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Del Skrevet 8. september 2013 Ja, jeg tenker på månedsbillett! Tusen takk! Da står jeg opp tidligere og kjøper på narvesen! Anonymous poster hash: cedcf...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. september 2013 #6 Del Skrevet 8. september 2013 https://ruter.no/billetter/utsalg/ Nettsidene til Ruter er faktisk ganske informative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå