Gå til innhold

Tante som har slettet meg fra Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min fars familie er det mye sjalusi og uvennskap mellom søsknene til min far (mine tanter og onkler). Noen av mine tanter og onkler er nå blitt uvenner med pappa og mamma. Jeg prøver jo å lytte til hva pappa og mamma har å si om krangelen, men har ikke blandet meg noe mer inn i konfliktene. Så vidt jeg vet, har pappas søsken slettet ham fra Facebook på grunn av dette. Jeg er forsatt venn med mine tanter og onkler på Facebook, for jeg synes det er barnslig å slette dem siden jeg jo ikke har noe med denne krangelen å gjøre.

Men så har min ene tante slettet meg fra Facebook to ganger det siste året. Første gangen ble jeg litt irritert for at hun kunne være så barnslig å slette meg som ikke har noe med dette å gjøre, så jeg la henne til igjen som venn litt på trass (ja, jeg var vel kanskje litt barnslig selv da). Da godtok hun forespørselen min med en gang, og vi var venner lenge etterpå. Men for noen uker siden slettet hun meg igjen, og da ble jeg egentlig litt lei meg. Men da tenkte jeg at "Ja, ja. Det får bare være, hun får bare være så barnslig". Men nå har hun kanskje angret seg, for jeg har fått en venneforespørsel fra henne igjen nå. Mannen min mener at jeg bare skal overse forespørselen, men jeg er jo glad i mine tanter og onkler og vil ikke ha noe med denne familiekonflikten å gjøre. Så jeg vet ikke helt, hva ville dere ha gjort?

Anonymous poster hash: 78898...4cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde oversett den.

Skrevet

Kjedelig når det blir sånn.Vet ikke hva jeg hadde gjort jeg. Kankje ventet noen dager og så godtatt venneforespørselen?

Skrevet

Takk for innspill! Tar gjerne imot flere meninger :)

Anonymous poster hash: 78898...4cb
Skrevet

Takk for innspill! Tar gjerne imot flere meninger :)Anonymous poster hash: 78898...4cb

Jeg hadde skrevet en melding og sagt at du er et menneske med følelser, og ikke en brikke i et idiotisk spill.

Anonymous poster hash: 9eed0...2c2

• Liker 11
Skrevet

Vær den voksne og godta :)

Anonymous poster hash: a7e45...540

Skrevet

Jeg hadde godtatt den, men sendt henne en post der det sto "Jeg ønsker ikke å bli dratt inn i krangelen til deg og pappa. For å være ærlig sårer det meg at du tror jeg velger parti og sletter meg hver gang dere krangler."

• Liker 10
Gjest Wanderlust
Skrevet

Sånn er det i min familie også. Blir helt utestengt av tanter og onkler fordi de er i en konflikt med mamma. Jeg har absolutt ingenting med det å gjøre. I tillegg til at da dette startet var jeg i starten av tenårene...

Syns det er helt latterlig barnslig oppførsel av godt voksne mennesker. Jeg er enig med Evilposelos. Godta den, hev deg over dette og send en slik melding.

• Liker 1
Skrevet

Hadde latt den stått litt for deretter godtatt. Så legge alt bak seg

Skrevet

Jeg har også blitt sletta av svigerfar..... Fordi han ikke godtok at mannen min satte grenser for oppførselen hans :(. Det er helt utrolig at generasjonen over, som en tross alt ser på som litt klok gjør sånt. Sletting på FB, liksom....det er så utrolig umodent :/.

Han la meg til som venn igjen da....og jeg godtok. Men jeg synes det er merkelig av en mann på 60 år å holde på slik. Hva skjedde med å snakke med familien sin liksom ?

Når det er sagt var jeg forbauset over hvor stor effekt denne slettingen hans hadde på meg. Det gnagde meg mye. Så han oppnådde jo den effekten han ville ha da......

Skrevet

Jeg hadde valgt å være den passive, men vennlige. Med andre ord den voksne og "the bigger person".

Dvs. godta forespørselen. Hvis hun er så idiotisk at hun sletter deg igjen lar du det være og legger henne ikke til.

Folk kan være rare med sånne ting. En venninne jeg kjente så vidt for tre år siden (dro ut et par ganger) da jeg studerte i Frankrike begynte nylig å prate med meg igjen. Hun skrev til meg og spurte hva jeg holdt på med, jeg spurte tilbake, fant ut at hun var forlovet, jeg gratulerte osv. Sa hun bodde i Tel Aviv og sa at jeg var hjertelig velkommen på besøk. Nå ser jeg at hun har slettet meg. Har ikke den minste peiling på hva det handler om. Vel vel.

Skrevet

Jeg ville godtatt. Men du synes jo dette er leit, så forslaget om å sende henne en vennlig melding og si dette, høres lurt ut. Men jeg ville holdt den kort og ikke åpnet for lange konversasjoner der hun får utfolde sin eventuelle frustrasjon over de andre i familien deres.

Skrevet

ville godtatt, og sendt en melding som Evilposelos forslår!

Anonymous poster hash: 9a4fe...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...