Gå til innhold

Oilskinjakke som lukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har overtatt en godt brukt oilskinjakke (merke barbour), og merker til min fortvilelse at den fremdeles lukter sånn som jeg husker at oilskinjakkene luktet i min oppvekst. Lukten er ikke forferdelig sterk, men allikevel godt kjennbar.

Synes den er så fin, og vil så gjerne bruke den...men jeg tørr ikke gå rundt og lukte sånn.

Går det an å fjerne lukta? Finnes det noe å smøre på som hjelper?

Anonymous poster hash: 3e701...ea6

• Liker 1
Skrevet

Har overtatt en godt brukt oilskinjakke (merke barbour), og merker til min fortvilelse at den fremdeles lukter sånn som jeg husker at oilskinjakkene luktet i min oppvekst. Lukten er ikke forferdelig sterk, men allikevel godt kjennbar.

Synes den er så fin, og vil så gjerne bruke den...men jeg tørr ikke gå rundt og lukte sånn.

Går det an å fjerne lukta? Finnes det noe å smøre på som hjelper?

Anonymous poster hash: 3e701...ea6

den lukten kan ikke fjernes, den er der for evig og alltid. Det er ikke en sjenerende lukt, men kanskje om du er veldig senitiv mot den er det ikke noe særlig å bruke den i lange perioder....

Ikke glem å smøre jakken innimellom så den ikke sprekker, dette også med oilskin fra skobutikker/skomaker...

Grattis med flott jakke. Alle som kan kjenne den lukten vet å sette pris på den pga kvaltiet og bruksområder. Jakken er gull verd.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...