Gjest Gresshoppesang Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Du har så mange fine samlinger av bilder og jeg trenger å fornye garderoben min litt. Hjelp? Vær så snill? 2
nuggets Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Jeg kan prøve å hjelpe deg?:-) hva ønsker du og hvilken stil har du? 1
Wonders Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 (endret) Du har så mange fine samlinger av bilder og jeg trenger å fornye garderoben min litt. Hjelp? Vær så snill? (så koselig at du ber om meg... ) Hei hei, what can I do you for? Nei a, jeg spøker. Hvor skal du bruke klærne? Skole, fest, hverdag... Og er du kvinne eller mann? mulig det har noe å si... Endret 9. september 2013 av Wonders 1
Wonders Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 (endret) her er hva jeg ser på som sexy Man gjenskaper dette med skinny jeans/bukse med stretch, blazer og artig skjorte og til slutt en kneppejakke. Her er den litt mer avslappa varianten av stilen... somi kke er sexy i mine øyne, bare mer behagelig og her er mellomtingen Endret 9. september 2013 av Wonders 3
Wonders Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 (endret) her er hva jeg ser for meg til i høst... Man kan bruke de samme buksene og en del sko også, men noen få ting må stikke seg ut, som jakker, hodeplagg, hansker, vesker... Mye kjøper jeg fra Accessorize som inngår i Moonson-kjeden. Trikset er at jeg bare handler i butikken på Grønland basar. Der er det nemlig Outlet !!! Etter 3 uker i butikk annses mye i Oslo som gammelt, og alle utsalgene shipper varene ned til outlettet på Grønland... Jeg går i butikker en del så jeg ser hva som kommer og går, og har alltid oversikt. Jeg mener ikke å tråkke noen på tærne, alles stil er velkommen, denne delen er bare hva jeg ser... Jakker er stor endring lett Vester kan pyntes opp eller ned. Personlig er vest litt,,,oki ikke bli lei dere, men litt "klysete" på meg, så jeg foretrekker olajakker. Noen liker ikke ola jakke på ola bukser, men pytt pytt. Her er det fri tolkning. Har merket meg det er mye vester nå...så kanskje jeg kjøper en.... En innsvingt skinnjakke gjør underverker. Alexsander merket fra Norge er flinke på dette. Flotte topper kan dempes med strikke jakke og bomullsbukse... Flotte detaljer gjør mye... Ullgensere/ store topper er også pent For å lage liv, ta litt av genseren i buksa. Jeg har epleform og må passe på magen. Alt dette finnes her; http://pinterest.com/lakrisheks/boards/ http://pinterest.com/lakrisheks/my-style-and-fashion/ Endret 9. september 2013 av Wonders 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Du har god smak, Wonders!! Ble inspirert selv. Anonymous poster hash: fac4e...14e 3
Gjest Gresshoppesang Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Takk! Min stil fra før: Jeans med topper til, kan gjerne være pyntede topper Cardigan av ymse slag Kåper Har ganske nylig begynt å bruke litt heler, så stilett er utenfor min limit Går mye i kjole Bruker også mye skjørt Foretrekker at plaggene er enkle, fremmer figuren, men et av plaggene kan gjerne være ikke-enkelt (altså ha mønster, prikker, striper osv) Veldig glad i litt grove støvletter Jeg trenger klær til hverdags, fest, ut på byen for vin med venner og til skole. Jeg er høy, slank, ca timeglassformet og har passert 40. Kler ikke og føler meg ukomfortabel med store krager. Har gigantisk krølle-hår og det skjer et eller annet som gjør at jeg føler det blir for mye med både hår og stor krage/hals i samme område. Bruker aldri dyreprint eller skinnjakker. ...Og takk, dere!
Gjest Gresshoppesang Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Jeg kan prøve å hjelpe deg?:-) hva ønsker du og hvilken stil har du? Feel free! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Fine bilder, ja, Wonders. Er ikke helt fan av de inspirasjonsbildene du har postet av herreklær i diverse tråder, men damemote, må jeg virkelig si at du kan! Anonymous poster hash: 3c802...57a
Kløftfrid Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Wonders: Kvar er den fyrste jakka du lenkar til i innlegg nummer 5 frå?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Wonders: Kvar er den fyrste jakka du lenkar til i innlegg nummer 5 frå? Tipper det er Burberry, det ser ut som et typisk bilde fra hjemmesiden deres.Anonymous poster hash: faec7...007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå