AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en krem/gele jeg kan smøre rundt øyenen for å avkjøle området/se mer våken ut? Anonymous poster hash: c0bd2...00f
Wonders Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Jeg bruker consiler fra clinique. I en tube. Den er ikke tynn eller gjennomsiktig. En slik type conciler skal bare klappes lett på i et super tynnt lag.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 *Concealer. Ikke consiler. Ikke conciler. Anonymous poster hash: 12275...166 2
Wonders Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 *Concealer. Ikke consiler. Ikke conciler. Anonymous poster hash: 12275...166 Hvor er ditt bidrag til TS? 1
Wonders Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Og jeg pleier å bruke hvit eyeliner på våtkanten for dramatisk effekt. Den blir borte etter ett kvarter, men men...
Catie' Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Tidligere i år brukte jeg en øyegele fra La Roche Posay som du får på apoteket. Den skulle motvirke mørke ringer under øynene. Jeg tenkte aldri over det mens jeg brukte den, men i sommer begynte jeg å bruke en annen krem og nå ser jeg virkelig ikke klok ut uten concealer. Så jeg lurer på om den hjalp
Jade Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Du kan også bruke hudfarget kajal på våtkanten for en litt mindre dramatisk effekt Det skal da holde mer enn et kvarter. Isadora inliner kajal holder ihvertfall lengre på meg. Jeg passer på å la være å blunke i minst et halvt minutt etter påføring. Noe jeg leste i bruksanvisningen til 24/7-kajalene til Urban Decay. Vet ikke om det har noe å si, men liker å tro det Øyegele har jeg dessverre ikke noen tips om. Har prøvd flere som har vært rost opp i skyene, men eneste som ser til å hjelpe er å vente til det går over av seg selv, og sove litt mer :/
rox Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Jeg likte Korres Wild Rose-øyekremen veldig godt! Kanskje fordi denne er den eneste jeg virkelig har sett en forskjell på de håpløst kroniske mørke ringene under øynene mine. Til og med kjæresten min kommenterte på at jeg så bedre ut etter en ukes bruk, og han pleier å være blind for forandringer. Pluss at den ikke kostet så mye, kjøpte fra Feelunique
Gjest meandI Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Jeg bruker concealer fra The Balm. Dekker utrolig godt Er i fast form, så skal bare "klappes" på. Du finner den her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå