Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en krem/gele jeg kan smøre rundt øyenen for å avkjøle området/se mer våken ut?

Anonymous poster hash: c0bd2...00f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker consiler fra clinique. I en tube. Den er ikke tynn eller gjennomsiktig.

En slik type conciler skal bare klappes lett på i et super tynnt lag.

Skrevet

*Concealer. Ikke consiler. Ikke conciler.

Anonymous poster hash: 12275...166
  • Liker 2
Skrevet

*Concealer. Ikke consiler. Ikke conciler. Anonymous poster hash: 12275...166

Hvor er ditt bidrag til TS?

• Liker 1
Skrevet

Og jeg pleier å bruke hvit eyeliner på våtkanten for dramatisk effekt. Den blir borte etter ett kvarter, men men...

Skrevet

Tidligere i år brukte jeg en øyegele fra La Roche Posay som du får på apoteket. Den skulle motvirke mørke ringer under øynene. Jeg tenkte aldri over det mens jeg brukte den, men i sommer begynte jeg å bruke en annen krem og nå ser jeg virkelig ikke klok ut uten concealer. Så jeg lurer på om den hjalp :fnise:

Skrevet

Du kan også bruke hudfarget kajal på våtkanten for en litt mindre dramatisk effekt :) Det skal da holde mer enn et kvarter. Isadora inliner kajal holder ihvertfall lengre på meg. Jeg passer på å la være å blunke i minst et halvt minutt etter påføring. Noe jeg leste i bruksanvisningen til 24/7-kajalene til Urban Decay. Vet ikke om det har noe å si, men liker å tro det :)

Øyegele har jeg dessverre ikke noen tips om. Har prøvd flere som har vært rost opp i skyene, men eneste som ser til å hjelpe er å vente til det går over av seg selv, og sove litt mer :/

Skrevet

Jeg likte Korres Wild Rose-øyekremen veldig godt! Kanskje fordi denne er den eneste jeg virkelig har sett en forskjell på de håpløst kroniske mørke ringene under øynene mine. Til og med kjæresten min kommenterte på at jeg så bedre ut etter en ukes bruk, og han pleier å være blind for forandringer. Pluss at den ikke kostet så mye, kjøpte fra Feelunique :)

Skrevet

Jeg bruker concealer fra The Balm. Dekker utrolig godt :) Er i fast form, så skal bare "klappes" på. Du finner den her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...