Gå til innhold

Hvordan bruker du snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ofte snapchat, men pleier egentlig ikke å svare på så mange. Jeg er dårlig til å holde samtaler gående på nettet.

Hvis jeg sender noen selv så sender jeg en rundt til hele lista. Jeg tar det på samme måte som en status på facebook. Bare en oppdatering å lese.

Nå har jeg en gutt som sender meg snap. Jeg vet ikke om han sender en hel haug til alle, eller om han prøver å prate med meg.Keg er litt redd han skal bli furt, men jeg følger bare magefølelsen. Noen har jeg tolket som er private til bare meg, og da svarer jeg bare av ren høflighet.

Så, hvordan bruker du snapchat som singel?

Anonymous poster hash: 5e089...a2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis som deg. Sender "oppdateringer" til de fleste på listen.

Men det kommer jo an på hva han sender og skriver til deg da? Virker det personlig og internt eller mer som en oppdatering som alle får?

Anonymous poster hash: 20d80...467
Skrevet

Bruker den hovedsakelig til å motta en haug med kattebilder og lignende fra kontakter jeg har der :P

Anonymous poster hash: 29823...73d
Skrevet

Jeg holder kontakten med venninner via snapchat:) Vi bor i ulike byer, så det er fort gjort å bare knipse et bilde av hva som helst, så er vi oppdatert på hverandre.

Jeg bruker også snapchat litt til flørting hehe.

Anonymous poster hash: 161d2...0a9
Skrevet

Sender mange bilder til alle, og fører også små samtaler.

Lagde nettopp en for kvinneguiden, add "kgmiramis" så blir jeg underholdt. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dama mi har brukt snapchat veldig ivrigt med en mannlig kollega. Huff.

Anonymous poster hash: 08286...f7d
Gjest avocadoen
Skrevet

Sender så og si aldri snaps, selv om jeg får mange. Sender bare om det er noe gøy (litt som å sende mms, da jeg ikke kan sende mms med min telefon og gidder ikke fikse det) og så sender jeg til kjæresten, søster eller noen gode venner

Skrevet

hva har dette med singeltråden å gjøre?

Anonymous poster hash: 2a7de...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...