Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Hvordan kan et så http://charlizeonline.com/photos/more/mons.../charlize04.jpg pent menneske, bli så stygg på film? http://www.imdb.com/gallery/ss/0340855/Ima...ath_key=0340855 Hmm... da er det kanskje håp for alle? Utrolig film forresten.
Pusebaby Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 det er vel også derfor hun fikk en Oscar... Men det er jo litt greit å se at stjernene ikke ser ut som skjønnheter uten sminke.. de heller...!
NullHull Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Hmm... da er det kanskje håp for alle? Du mener da er det kanskje håp for alle som er så pene å bli så eh...lite pene? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Nei, de uten sminke (sånne som meg) kan bli superduperpene med sminke :D
Gjest Poirot Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Syne sikke hun er så stygg i Monster, jeg. Jeg for min del skjønner ikke hvorfor man "automatisk" skal få Oscar for å tørre å være stygg på film. Stjerner blir rost opp i skyene når de tør dette. Hvorfor kan man ikke heller benytte naturlig stygge/tykke skuespillere når man trenger det?
~umulia~ Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Syne sikke hun er så stygg i Monster, jeg. Jeg for min del skjønner ikke hvorfor man "automatisk" skal få Oscar for å tørre å være stygg på film. Stjerner blir rost opp i skyene når de tør dette. Nå fikk hun vel ikke Oscar for ha turt å være stygg, men for en utrolig god skuespiller prestasjon. Syns den var velfortjent jeg. En utrolig sterk film foresten.
Orthia Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Står mye om hvordan hun ble "forvandlet" hvis man søker litt på nett. Så vidt jeg husker brukte hun bl.a. fatsuit, løse tenner osv. Fregnene var også sminke. Jeg syns forresten at filmen var meget sterk, og at Theron gjorde en flott skuespillerprestasjon. Ikke nødvendigvis fordi hun visst seg som "stygg", men fordi hun ga karakteren personlighet på en troverdig måte. Det var tydelig at hun hadde satt seg godt inn i rollefigurens uttrykksmåte og handlingsmønster, noe som hjalp henne å formidle også det menneskelige aspektet ved den "umenneskelige" historien.
Gjest Poirot Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 PS. Jeg synes hun er flink skuespiller og at filmen er bra. Det er bare det at jeg er så lei av hvor mye oppmekrsomhet man skal få for å legge på seg (jfr. B Jones), se stygg ut (The Hours, Monster) osv. Det er JOBBEN deres! Men ukeblader hyller dem som martyrer som nå setter karrieren på spill.
lille mor Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 PS. Jeg synes hun er flink skuespiller og at filmen er bra. Det er bare det at jeg er så lei av hvor mye oppmekrsomhet man skal få for å legge på seg (jfr. B Jones), se stygg ut (The Hours, Monster) osv. Det er JOBBEN deres! Men ukeblader hyller dem som martyrer som nå setter karrieren på spill. Er litt enig der ja. Bare fordi man ikke brukte sitt make-up team på 35 pers. så er man liksom modig/flink, osv.
Gjest Lady-M Skrevet 26. april 2004 #10 Skrevet 26. april 2004 Står mye om hvordan hun ble "forvandlet" hvis man søker litt på nett. Så vidt jeg husker brukte hun bl.a. fatsuit, løse tenner osv. Fregnene var også sminke. Jeg syns forresten at filmen var meget sterk, og at Theron gjorde en flott skuespillerprestasjon. Ikke nødvendigvis fordi hun visst seg som "stygg", men fordi hun ga karakteren personlighet på en troverdig måte. Det var tydelig at hun hadde satt seg godt inn i rollefigurens uttrykksmåte og handlingsmønster, noe som hjalp henne å formidle også det menneskelige aspektet ved den "umenneskelige" historien. Hun brukte ikke fatsuit, hun la på seg 15 kg. Det ser man helt tydelig i en av scenene hvor hun kun står i undertøy. Hun barberte også øyenbrynene. Synes skuespillerprestasjonen var verdt en Oscar! Charlize Theron er absolutt en av mine favoritter!
Orthia Skrevet 26. april 2004 #11 Skrevet 26. april 2004 Hun brukte ikke fatsuit, hun la på seg 15 kg. ! Ok, jeg var ikke helt sikker på om jeg husket riktig!
¤Tiili¤ Skrevet 26. april 2004 #12 Skrevet 26. april 2004 Nå så jeg filmen igår, og skuespillerprestasjonene var utrolig bra!Men selve filmen var kjeeedelig!
Thomasine Skrevet 26. april 2004 #13 Skrevet 26. april 2004 Synes filmen var veldig sterk og bra! Reagerer bare litt over at "alle" sier hun var så stygg som rollefiguren i "Monster"??!! Personligheten til rollefiguren er stygg, ikke utseende... ...min mening,da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå