Gjest Ølbriller Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg bor i studentbolig. Selve leiligheten er veldig grei med fine hvite vegger og karmer, MEN har en grusom, mørkeblå sykehusdør som ødelegger hele helheten og tar bort fokuset fra alle andre møbler og detaljer jeg legger til hjemme for å få det til å prøve å se fint ut. Den ser ca. slik ut, bare med enda hesligere blåfarge og et grusomt hvitt plasthåndtak. I tillegg er den slitt og stygg. url Jeg blir snart GAL av å se på den døra! Har den virkelig så opp i halsen. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan dekke den til? Jeg har ikke mye penger (student) og kan heller ikke male den. Setter pris på tips.
Chloe- Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor ikke fremheve den istedet? Så blir helheten seende mer gjennomført ut.
Rotemor Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Allposters.no har dørplakater som dekker godt. Feks http://www.allposters.no/-sp/Charlie-Chaplin-plakater_i4852080_.htm Men de har mange å velge mellom. Koster ca 150.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Allposters.no har dørplakater som dekker godt. Feks http://www.allposters.no/-sp/Charlie-Chaplin-plakater_i4852080_.htm Men de har mange å velge mellom. Koster ca 150.. De det var jo dødskule Er vel sånn som man enkelt setter opp og så bare drar av? Ikke ts forresten Anonymous poster hash: 81b20...432
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Jeg vet man kan få selvklebende tapet nå, som bare er å dra av igjen. Ville prøvd noe sånt. Anonymous poster hash: 905fa...04c
Rotemor Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 De det var jo dødskule Er vel sånn som man enkelt setter opp og så bare drar av? Ikke ts forresten Anonymous poster hash: 81b20...432 Ja, man fester den vel med blue- tack e.l. Allposters har mye kult Og prisene er overkommelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå