AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Til deg som har det forferdelig fordi du har blitt dumpet. Det blir bedre. Jeg ble dumpet av min samboer gjennom nesten 6 år. Ja, vi hadde våre disuksjoner og ja, jeg forstod at vi ikke kom til å vare for alltid.. Det var grusomt da han slo opp med meg, fordi det var blitt en sånn vanesak. Vanesak at det var meg og han hver dag, i flere år. Ble dumpet på en grusom måte uten noe tydelig svar på hvorfor annet enn at han ville være singel og alene. Et kaldt brudd fra hans side. Forvirring fra min side der vi satt. Han så knapt på meg. Som om jeg hadde gjort noe forferdelig mot han.. men nei, det kom nesten fra lyn fra klar himmel at det skulle skje da det skjedde. Har ikke hørt fra han siden og nå har det gått 6 måneder. Han har fått seg ny kjæreste. På grunn av en idiotisk oppførsel fra min eks så hjalp det meg å komme meg videre ganske kjapt. Kjapt vil si ca. 1 måned.. Det er egentlig ganske trist også. Etter så mange år siden så ender hele forholdet slik det gjorde. Som om jeg ikke har betydd noe for han. Men selv er jeg også ganske stolt over å ikke ha bombadert han med sms i etterkant. Den dagen han slo opp var den siste dagen jeg snakket med han. Finnes det ikke dårlig samvittighet? Jeg kan med hånden på hjertet si nå at jeg har det superbra. Jeg er glad for at ting skjedde slik det gjorde, selv om måten var råtten. Jeg er singel og koser meg. Det beste av alt er at jeg har møtt en gutt som jeg håper jeg får bedre og bedre kontakt med. Han er en fantastisk mann. Kryss fingrene for meg. Jeg smiler. Endelig. Anonymous poster hash: 83f8e...b0e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Det tok sin tid, men man kommer seg jo dit til slutt hvis en prøver. Anonymous poster hash: dd436...0cf
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Hei TS, Jeg er i en liknende situasjon som deg. Ble slutt mellom meg om min samboer etter 7 år. Det var helt forferdelig, og jeg trodde at sogren ingen ende skulle ta. Jeg begynte å få det bedre med meg selv, ble sosial og koste meg. Snakket ikke med min eks og hadde ikke sett han siden bruddet for ca 4 mnd siden. Men så i kveld skjedde det. Vi skulle på kino sammen, fordi det var en film vi begge ville se og hadde ingen andre å dra med. Jeg som trodde at jeg var så sterk og hadde begynt å klare meg på egenhånd, så møter jeg han.. Det er utrolig koselig å prate med han. Men når vi skilles begynner det. Jeg kjenner at tårene presser på og alle minnene kommer susende. Jeg klarer heldigvis å holde meg fra å grine til han har dratt.. Jeg tar kontakt med han på face når jeg kommer hjem, for jeg har så mange spørsmål.. Blandt annet om han har det bedre nå, om han har vært med andre osv.. Og spør man så får man svar, han svarte at han er i kontakt med noen... Visste at jeg aldri skulle spurt. Man vet det er det man får høre, men likevel klarer man bare ikke la vær å spørre. Han sier også at jeg bare må si fra hvis jeg vil møtes en annen dag, at vi kan snakke mer da.. Hva i huleste skal dette bety da? Mitt råd, ikke treff en eks. For min del ble alt bare mye verre, jeg trodde jeg var klar, men det viste seg at det var jeg ikke. Blir en natt med mange tårer for min del. Føler med alle som har vært i ett brudd Anonymous poster hash: 847f6...c02 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Hei TS, Jeg er i en liknende situasjon som deg. Ble slutt mellom meg om min samboer etter 7 år. Det var helt forferdelig, og jeg trodde at sogren ingen ende skulle ta. Jeg begynte å få det bedre med meg selv, ble sosial og koste meg. Snakket ikke med min eks og hadde ikke sett han siden bruddet for ca 4 mnd siden. Men så i kveld skjedde det. Vi skulle på kino sammen, fordi det var en film vi begge ville se og hadde ingen andre å dra med. Jeg som trodde at jeg var så sterk og hadde begynt å klare meg på egenhånd, så møter jeg han.. Det er utrolig koselig å prate med han. Men når vi skilles begynner det. Jeg kjenner at tårene presser på og alle minnene kommer susende. Jeg klarer heldigvis å holde meg fra å grine til han har dratt.. Jeg tar kontakt med han på face når jeg kommer hjem, for jeg har så mange spørsmål.. Blandt annet om han har det bedre nå, om han har vært med andre osv.. Og spør man så får man svar, han svarte at han er i kontakt med noen... Visste at jeg aldri skulle spurt. Man vet det er det man får høre, men likevel klarer man bare ikke la vær å spørre. Han sier også at jeg bare må si fra hvis jeg vil møtes en annen dag, at vi kan snakke mer da.. Hva i huleste skal dette bety da? Mitt råd, ikke treff en eks. For min del ble alt bare mye verre, jeg trodde jeg var klar, men det viste seg at det var jeg ikke. Blir en natt med mange tårer for min del. Føler med alle som har vært i ett brudd Anonymous poster hash: 847f6...c02 TS her. Jeg kommer aldri til å ta kontakt med min eks grunnet måten han gjorde det på. Dumt du valgte det.. Hadde heller ikke fått følelser for min eks igjen, da jeg føler ingenting for han etter hva han har gjort og hvordan han har oppført seg. Anonymous poster hash: 83f8e...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå