Gjest StoreSky Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Noen forslag?? Helst litt billig dah.. Pleier å handle på Cubus og Lindex, noe på H&M, men de har ikke alle str. Hvilken butikker har best utvalg..? Tenkte jeg skulle kjøpe hofteholder for første gang i mitt liv!! (hvis jeg ikke kommer hjem som nervevrak etter knøttsmå prøverom..)
Gjest Poirot Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Jeg liker godt Arabella på Egertorget. Veldig hyggelig betjening.
Arkana Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Pikant Under på CCVest, Underbart på Steen & Strøm og Det Søte Liv på Glasmagasinet.
Gjest StoreSky Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Tusen takk for svar!! Leser flere steder at dere anbefaler La Lina. Er det i nærheten av stoppet til 21/37 bussen? Hva koster det ca for bh? (Bruker 80 dd/e) Hvordan er prisen rundtomkring? Begynner så skjønne at jeg må skaffe skikkelig bh..
Suzy Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Tusen takk for svar!! Leser flere steder at dere anbefaler La Lina. Er det i nærheten av stoppet til 21/37 bussen? Hva koster det ca for bh? (Bruker 80 dd/e) Hvordan er prisen rundtomkring? Begynner så skjønne at jeg må skaffe skikkelig bh.. Du kan gå av 37-bussen på St.Hanshaugen, så går du ned igjen til lyskrysset og mot Rimi-butikken i Waldemar Thranesgate. Ligger rett overfor den. De har et enormt godt utvalg i store størrelser og du får kjempegod hjelp til å prøve (jeg fikk ivertfall det). De koster vel fra 250 og oppover, men start med to gode bh'er - du greier deg lenge på det Det er viktig med god støtte.
Felicia Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Selger La Linea badetøy i store størrelser også? Noen som vet?
Elze Skrevet 26. april 2004 #8 Skrevet 26. april 2004 Du kan gå av 37-bussen på St.Hanshaugen, så går du ned igjen til lyskrysset og mot Rimi-butikken i Waldemar Thranesgate. Ligger rett overfor den. . Rimi-butikken er blitt ICA, forresten. Holdeplassen til 21-bussen hvis du reiser østover ligger også rett over gaten for La Lina.
Suzy Skrevet 26. april 2004 #9 Skrevet 26. april 2004 Rimi-butikken er blitt ICA, forresten. Holdeplassen til 21-bussen hvis du reiser østover ligger også rett over gaten for La Lina. Takk for oppdaterte opplysninger! Jeg har ikke vært der siden før jul Og ja - La lina har badetøy også.
Gjest StoreSky Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 :oops: Kjører forbi La Lina hverdag til skolen... Liiitt trøtt??? Leste en tråd ang folk som bruker for små sko..jeg fortrenger bh-str. Skrev jeg hadde dd/e...men det var visst f så jeg igår kveld. *sukk* (ps. har kjøpt hofteholder/strømpeholder på Bodimondi på Oslo city, ny og stilig innredet butikk - mange størrelser, opp til g.)
Suzy Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 Det var jo et godt tips tilbake! Takk undomiel! Fortrenging av bh-størrelser har jeg aldri hørt om De trenger seg jo gjerne på... Morsomt!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #12 Skrevet 2. mai 2004 hvor på egertoget ligger arabells..ved free ecord shop...? er ikke god på gater, så hvis noen nevne butikker den ligger ved blir det lettere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå