AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Skal bestillee noe varer på ellos, men må få det levert til en annen adresse enn der jeg bor. Er det noen som vet hvordan jeg gjør det? Driver å lager meg konto nå, må jeg lagre den adressen som jeg skal ha pakken sendt til da, eller?Anonymous poster hash: c6764...78b
Gjest Gresshoppesang Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Dersom du betaler med kort, kan du vel skrive inn adressen du vil ha pakken til?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Dersom du betaler med kort, kan du vel skrive inn adressen du vil ha pakken til? Hvor skrive jeg inn det? Er det den adressen jeg må registrere meg med når jeg lager konto?Anonymous poster hash: c6764...78b
Gjest Gresshoppesang Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hvor skrive jeg inn det? Er det den adressen jeg må registrere meg med når jeg lager konto?Anonymous poster hash: c6764...78b Ja, jeg antar det.
Yesterday Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Har aldri bestilt fra Ellos men det gjøres litt forskjellig fra butikk til butikk. Noen krever at man må bo der pakken skal sendes, men tviler for at de sjekker det ut på noe vis. Mens andre har det sånn at man skriver der man bor når man registrerer seg men kan fylle ut en annen adresse for hvor pakken skal sendes (annen leveringsadresse). Man kan endre adressen hvor man bor etter man er registrert.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Har aldri bestilt fra Ellos men det gjøres litt forskjellig fra butikk til butikk. Noen krever at man må bo der pakken skal sendes, men tviler for at de sjekker det ut på noe vis. Mens andre har det sånn at man skriver der man bor når man registrerer seg men kan fylle ut en annen adresse for hvor pakken skal sendes (annen leveringsadresse). Man kan endre adressen hvor man bor etter man er registrert. Hmm, jeg får faktisk ikke lov til å forandre på adressen :O Det vil si at jeg faktisk ikke får bestilt det jeg skal ha... :,sAnonymous poster hash: c6764...78b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Du kan ikke ha annen adresse enn din folkeregistrerte adresse hos Ellos, nei. Jeg hadde akkurat det samme problemet for to år siden. Jeg mer eller mindre bodde hos samboeren min, men var fortsatt folkeregistrert på den adressen der leiligheten jeg eide lå, 100 mil unna. Ellos nektet å sende til meg på samboerens adresse, så det endte med at samboeren måtte skaffe seg konto hos Ellos så jeg kunne bestille i hans navn.Anonymous poster hash: 52e36...ff4
Yesterday Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Hmm, jeg får faktisk ikke lov til å forandre på adressen :O Det vil si at jeg faktisk ikke får bestilt det jeg skal ha... :,sAnonymous poster hash: c6764...78b Oj, aldri opplevd noen plass at man ikke kan endre. Og har som sagt aldri bestilt fra Ellos. Hvorfor kan du ikke bestille til din adresse? Noen som bor der som kan videresende pakken til deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå