AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Hei, jeg begynte på ny utdanning nå i høst og trives veldig godt. Første uka møtte jeg en av lærerene vi skal ha, og "falt" pladask for ham. Klarte ikke å la være å flørte med ham, og han flørtet tilbake. Uka etter hadde vi forelesninger med ham hver dag, og vi sto alltid og pratet sammen når timene var over. Jeg vet at han har kjæreste, og det har jeg og. Han har vært utro mot henne før, med en elev, så jeg ville aldri innledet et forhold til denne mannen, og jeg ville aldri vært utro selv. Men jeg klarer ikke la være å tenke på ham! Selv om jeg elsker kjæresten min og han er den eneste for meg. Om 2 uker skal jeg på en utflukt med en håndfull andre elever, og 2-3 lærere, hvorav han er en av dem. Vi skal være borte og bo sammen i 5 dager! Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det... Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal komme meg over dette? Jeg kan ikke avlyse turen fordi han skal være med, den er obligatorisk. Det er så vanskelig å være så betatt av noen man vet man aldri kan få og man samtidig har en man egentlig vil være med hjemme... Vær så snill og fortell meg at dette er normalt? Vi er alle i 20-årene om det har noe å si. Anonymous poster hash: a4b75...b00
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Ingen? :/ Anonymous poster hash: a4b75...b00
Gjest Arbeider Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Hvordan vet du at han har vært utro med en annen elev?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hvordan vet du at han har vært utro med en annen elev? Flere elever som går her fra før som så ham kline med ei på en fest og dra med henne for en tid tilbake. Anonymous poster hash: a4b75...b00
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 I det fall ville jeg ikke ha bekymret meg. Han er sikkert i ett åpent forhold, så da er det helt greit. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 I det fall ville jeg ikke ha bekymret meg. Han er sikkert i ett åpent forhold, så da er det helt greit. Hehe..men det er ikke jeg Problemet mitt er ikke hvordan jeg skal kunne få ham, men hvordan jeg skal klare å holde han borte fra tankene mine og komme meg over ham når jeg ser ham nesten hver dag... Anonymous poster hash: a4b75...b00
Gjest Arbeider Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Du får vel kommentarer fra de andre på turen om du flørter med fyren som både har kjæreste og vært utro.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Du får vel kommentarer fra de andre på turen om du flørter med fyren som både har kjæreste og vært utro. Tja, regner med det..på en måte håper jeg at han ikke kan bli med likevel, men på den andre siden så gleder jeg meg til å få tilbringe såpass mye tid sammen med ham. Huff..jeg synes synd på kjæresten min som har en sånn elendig dame som meg..Anonymous poster hash: a4b75...b00
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Hehe..men det er ikke jeg Problemet mitt er ikke hvordan jeg skal kunne få ham, men hvordan jeg skal klare å holde han borte fra tankene mine og komme meg over ham når jeg ser ham nesten hver dag... Anonymous poster hash: a4b75...b00 Slutt å tenke "MMmm, potensiell kjæreste" og begynn med "Mmmmmm, boytoooy". 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Slutt å tenke "MMmm, potensiell kjæreste" og begynn med "Mmmmmm, boytoooy". Skjønner hvor du fikk nicket ditt fra ihvertfall Anonymous poster hash: a4b75...b00 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Tenk på kjæresten din. Tenk hva du risikerer. Har du lyst at han skal bli såra? Anonymous poster hash: 9a31f...2b4
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Skjønner hvor du fikk nicket ditt fra ihvertfall Anonymous poster hash: a4b75...b00 Bare å spørre hvis det er noe annet du lurer på!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Dropp turen hvis du egentlig ønsker å bli hos kjæresten din, da er definitivt ikke en one night stand med denne fyren et alternativ. En veldig ærlig sak å si at du ikke stoler helt på deg selv i denne settingen - beste du da gjør er å styre unna! Selv om det er obligatorisk...finn på en unnskyldning! Tenk over om du er villig til å ofre forholdet du har nå for denne playeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå