Gjest anonym* Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Er det noe galt når jeg liker folk som liker meg og ikke jakter sjøl? Når det er sagt vet jeg heller ikke når jeg liker vedkommede(og om vedkommede liker meg) så der er vi like langt... Hvordan tolker dere det? Tror egentlig jeg mangler følelser generelt, hvordan kan det ha seg? Jeg forstår meg ikke på meg selv
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Er det noe galt når jeg liker folk som liker meg og ikke jakter sjøl? Når det er sagt vet jeg heller ikke når jeg liker vedkommede(og om vedkommede liker meg) så der er vi like langt... Hvordan tolker dere det? Tror egentlig jeg mangler følelser generelt, hvordan kan det ha seg? Jeg forstår meg ikke på meg selv Alt er galt med det der.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Alt er galt med det der. Ok. Tips ´Bad Advice´?
Bad Advice Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Ok. Tips ´Bad Advice´? For det første, skriv slik at folk skjønner hva du sier og mener. Du liker folk som liker deg og ikke jakter selv? Hva i huleste skal det bety? Du liker at begge står og fantaserer om hvordan den andre ser ut naken uten å gjøre noe mer med det? Creepy Så sier du at du heller ikke vet når du liker personen? Når? Du vet ikke om du liker personen på mandag eller tidsdag? Eller om du liker personen i det hele tatt? Eller om personen liker deg? "Hvordan tolker dere det?" Dårlige norskkunnskaper, muligens dårlig norsklærer, muligens reform 94 sin skyld? Men kan også være kunnskapsløftet.. Hva faen tolker jeg? "Tror egentlig jeg mangler følelser generelt, hvordan kan det ha seg?" Ikke alle har sterke følelser, men du har i hvert fall en følelse som tilsier at noe mangler. "Jeg forstår meg ikke på meg selv :(" Jeg forstår meg ikke på deg jeg heller, om der er noen trøst? 2
Gjest Daenerys Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Steinar40 Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 (endret) Er det noe galt når jeg liker folk som liker meg og ikke jakter sjøl? Når det er sagt vet jeg heller ikke når jeg liker vedkommede(og om vedkommede liker meg) så der er vi like langt... Hvordan tolker dere det? Tror egentlig jeg mangler følelser generelt, hvordan kan det ha seg? Jeg forstår meg ikke på meg selv Dette er et helt vanlig og, av den grunn, normalt reaksjonsmønster. Endret 8. september 2013 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå