Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Japp, dette er et klage innlegg.

Det har seg sånn at jeg har flyttet for meg selv for første gang i en alder av 18 år da jeg skal begynne i en ny jobb. Hit jeg har flyttet er et stykke unna mine foreldre og jeg kjenner absolutt ingen her, selvom det nesten ikke er en sjel under 6o år som bor her heller da.

Så vet jeg dere vill si at du kan jo treffe folk på den nye jobben. Men der er det også en stor aldersforskjell da jeg er lærling. Og de få andre lærlingene som jobber der er av motsatt kjønn.

Jeg tror jeg har vanskligheter med å bli godt likt, og vet sjelden hva jeg skal snakke om når jeg treffer nye mennesker osv. Så det ender opp med at jeg sitter alene i hybelen min på kvelder og helger istedet får å være på byen som de fleste andre ungdommer gjør.

Jeg er redd får å ende opp alene, og miste familien min siden jeg da ikke får tilbragt så mye tid med de da jeg som sagt tidligere bor et godt stykke unna.

Men er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få en omgangskrets her uten å kjenne noe eller noen. Jeg har aldri vært på byen, og vet dermed ikke hvordan jeg skal oppføre meg der. Vet heller ikke om dette er den rette aranaen og finne meg venner heller, da jeg ikke har utseendet helt med meg heller.

Hilsen gutt 18

Anonymous poster hash: 49672...a85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å gå ut på byen og drikke deg skikkelig skikkelig drita! Du blir nok kjent med noen

Skrevet

Begynn med en hobby eller meld deg inn i et idrettslag.

Anonymous poster hash: 3e729...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...