Gjest StoreSky Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 ..eller MÅ man ta dyre massasjer? (shape og lymfedrenasje hjelper visst..) Så hvis jeg slanker meg sånn passelig, blir det bare cellulitter igjen?? DET vil ikke jeg ha, kommer til å bli forveksla med en stor appelsin - i allefall på rompa og øverst på lårene.. (nå som jeg trener og fettet går bort, kommer cellulittene bedre frem..*sukk*)
Windy Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Jeg hadde inntrykk av at har man først fått cellulitter, så er de der. Men de kan bli mindre synligere ved trening av rompe/lår, slanking og ved å drikke masse vann (som hører slanking og trening til). Jeg har bare hørt dette/lest dette gjennom andre, og det er sikkert ikke alle som "får det til" :-? Har selv et lite håp om at dette går, har ikke så mye cellulitter selv enda, men kanskje dette vil forebygge litt i alle fall?!
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Jeg har hørt at regelmessig styrketrening av rumpe og lår hjelper. Man bør også passe på å ikke spise for mye salt siden det binder vannet i kroppen. Det samme gjelder tørr-pose-varer og brus. Man skal drikke masser av vann. Clarins "Lift Minceur Anti-Capture" er en veldig bra gelè-krem. Samboern min sier at han faktisk ser forskjell! Jeg er på slutten av den første flasken. Kremen strammer opp og fjerner cellulitter. Dessuten absorberes raskt. Desverre er den ganske dyr. 320 kr for 200 ml, som man har i ca. 2-3 uker avh. av om den brukes både morgen og kveld. Tenkte jeg skulle prøve L'oreal sin utgave, siden den er billigere. Da må man massere seg, noe som tar litt mer tid, men... Man kan jo alltids massere lår og rumpe for å fjerne cellulittene på seg selv ved hjelp av vanlig bodylotion, -oil eller -gel også. Sett begge hendene mot hverandre på låret. Ta huden mellom tommel og pekefinger, og beveg hendene mot hverandre i takt og sirkulerende bevegelser. Beveg hendene mot skrittet, for der sitter visst et slags senter.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 celuitter er jo egentlig fettansamling. Derfor du ser det så godt til de som er fyldige. De vil vises mindre om du går ned i vekt.(om du er stor da)
Gjest Ethereal Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 celuitter er jo egentlig fettansamling. Derfor du ser det så godt til de som er fyldige. De vil vises mindre om du går ned i vekt.(om du er stor da) Tynne mennesker kan også ha cellullitter, og til og med idrettsutøvere. Det er genetisk betinget, og en svakhet i bindevevet, mener jeg å ha lest. Det som virker, er styrketrening! Sykling funker også som juling, eller svømming!
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Hei. Jeg sykler, trener vekter, spiser sunt og drikker masse vann. Det har jeg gjort i hele mitt liv. Cellulitter? Ja, det har jeg faktisk likevel. Ikke mye, men nok til at det synes. Selv om jeg er gjennomtrent, veier 63 kilo på 172 cm. Kremer? Nytter ikke, hverken billige eller dyre. Det som kan dempe at det blir veldig synlig, er å få litt brunfarge på kroppen. Trøst?? Nei, men det er ikke noe poeng å bløffe masse unyttige kremer på ting som ikke funker. Drikk heller en del essensielle oljer, omega 3 og omega 6. Masser huden med litt havsalt av og til. Det kan i alle fall fjerne dødt hudlag. Så smører du inn huden av og til med flytende planteolje (solsikkeolje lukter ikke) Trener du beina og rumpa jevnt og trutt, så blir det i alle fall bedre. Med hilsen fra gjesten
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Jeg har hørt at når du driver med styrketrening kommer cellulittene BEDRE fram først,fordi rompe musklene blir større og presser de utover . Tilslutt skal de bli borte .... håpe,håpe...
*Lene* Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 Mine celulitter, spesielt da på lår og rompe forsvant sammen med de 17 kg. jeg har gått ned (Ps: har trent 2-4 ganger pr. uke i tillegg da)
Gjest StoreSky Skrevet 27. april 2004 #9 Skrevet 27. april 2004 Mine celulitter, spesielt da på lår og rompe forsvant sammen med de 17 kg. jeg har gått ned (Ps: har trent 2-4 ganger pr. uke i tillegg da) Juhu!! Da er det håp.. Får prøve kremer senere hvis ikke..
Bertha Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 Prøv homeopat? Jeg har fått homeopatmedisin mot en del andre skavanker de siste månedene, men en hyggelig bivirkning har faktisk vært at mine cellulitter på overarmer og lår nesten har forsvunnet helt. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #11 Skrevet 29. april 2004 Fortell!! Hva slags medisin? var det dyrt? hvordan går man frem "hei jeg vil ha medisin for å ta vekk celulittene"? Jeg trener på spreng nå før sommeren, og ser mye flottere ut nå enn for et par måneder siden, men cellulittene presses ut av de nye musklene! Plagsooooooooooomt....
Orthia Skrevet 29. april 2004 #12 Skrevet 29. april 2004 Jeg har liten tro på at noe man smører på huden kan minske fettceller. det er liksom en logisk brist der. TV2 Hjelper Deg har testet en rekke anti-cellulitt-kremer. Resultatet av testene kommer på dagens program.
Bertha Skrevet 29. april 2004 #13 Skrevet 29. april 2004 Fortell!! Hva slags medisin? var det dyrt? hvordan går man frem "hei jeg vil ha medisin for å ta vekk celulittene"? Jeg trener på spreng nå før sommeren, og ser mye flottere ut nå enn for et par måneder siden, men cellulittene presses ut av de nye musklene! Plagsooooooooooomt.... Jeg har fått så mange medisiner de siste månedene at jeg ikke vet hvilken som har hatt denne virkningen på meg. :-) Jeg er bare fornøyd, jeg! Men vær klar over at en homeopatmedisin som virker på meg, ikke nødvendigvis er den samme som kan gi uttelling på deg. Homeopaten vurderer unikt din kropp/din personlighet. Kanskje verdt et forsøk? Men sørg for å finne en seriøs homeopat, for eksempel som er medlem av NHL Norske Homeopaters Landsforbund, for det er mye "rart" ute å går. En homeopattime koster cirka 2-300 kroner, og medisinene rundt 100-lappen for en måneds forbruk. Du kan ikke føre dette på frikortet, dessverre. Lykke til, da! :-)
Suzy Skrevet 30. april 2004 #14 Skrevet 30. april 2004 TV2 Hjelper Deg har testet en rekke anti-cellulitt-kremer. Resultatet av testene kommer på dagens program. Og konklusjonen var - ikke overraskende - at ingen av dem hjalp mot celluliter, men at de ga en viss slankende effekt og gjorde huden mykere.. (der røyk håpet om vidunderkuren)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå