Bad Advice Skrevet 8. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2013 (endret) om hva? og kan du alt? Jeg har råd om alt! Endret 8. september 2013 av Bad Advice
Lutetium 71 Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Jeg har råd om alt! Kan du fikse været for meg? Jeg ville malt gelenderet, men da trenger jeg et par dager med godt tørkevær.
Bad Advice Skrevet 9. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2013 Kan du fikse været for meg? Jeg ville malt gelenderet, men da trenger jeg et par dager med godt tørkevær. Jeg er rådgiver, ikke Gud. Så jeg kan dessverre ikke fikse noe som helst. Men jeg anbefaler deg å be til Gud, han er rett mann for å løse dette problemet. Du finner kontaktinfo på Kirken.no 2
Gjest Gunfreak Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Jeg er rådgiver, ikke Gud. Så jeg kan dessverre ikke fikse noe som helst. Men jeg anbefaler deg å be til Gud, han er rett mann for å løse dette problemet. Du finner kontaktinfo på Kirken.no Skal jeg søke asyl i sverige nå som Frp kommer i regjering, regner med de sender døds skvadroner på døra meg og sender meg i konsentrasjons leier. 1
Chien Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Bør jeg sende han en søt melding eller skal jeg la være? 2
Gjest Gunfreak Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Bør jeg sende han en søt melding eller skal jeg la være? Ja du skal sende meg en søt melding. 2
Bad Advice Skrevet 10. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2013 Skal jeg søke asyl i sverige nå som Frp kommer i regjering, regner med de sender døds skvadroner på døra meg og sender meg i konsentrasjons leier. FRP samarbeider med sitt søsterparti Socialdemokraterna i Sverige, så hvis du reiser dit dør du uansett. Forøvrig har Siv Jensen også kontakter blandt Bilderberg-gruppen, en mektig gruppe av internasjonale vestlig elite, noe som betyr at du sliter uansett. Jeg anbefaler at du melder deg opp på Mars One ekspedisjonen for så og reise til Russland eller Kina før du forlater denne jord i 2020. 3
Bad Advice Skrevet 10. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2013 Bør jeg sende han en søt melding eller skal jeg la være? Det spørs litt, siden jeg ikke vet noe som helst om verken deg, ham eller forholdet er det vanskelig å si nøyaktig hva du bør gjøre. Men hvis du har lyst til å sende ham en melding hadde det jo vert helt på bærtur å ikke gjøre det, men om den skal være småsøt, søt, småfrekk, frekk, eller skikkelig nasty vet jeg ikke noe om. Så slutt å kaste rundt deg med bokstaver her på kvinneguiden og kast noen etter ham. 4
Chien Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Det spørs litt, siden jeg ikke vet noe som helst om verken deg, ham eller forholdet er det vanskelig å si nøyaktig hva du bør gjøre. Men hvis du har lyst til å sende ham en melding hadde det jo vert helt på bærtur å ikke gjøre det, men om den skal være småsøt, søt, småfrekk, frekk, eller skikkelig nasty vet jeg ikke noe om. Så slutt å kaste rundt deg med bokstaver her på kvinneguiden og kast noen etter ham. Takk for rådet. Vi får se, vi får se.
Lutetium 71 Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 FRP samarbeider med sitt søsterparti Socialdemokraterna i Sverige, så hvis du reiser dit dør du uansett. Forøvrig har Siv Jensen også kontakter blandt Bilderberg-gruppen, en mektig gruppe av internasjonale vestlig elite, noe som betyr at du sliter uansett. Jeg anbefaler at du melder deg opp på Mars One ekspedisjonen for så og reise til Russland eller Kina før du forlater denne jord i 2020. Når man lander på Mars første gang kommer Sandberg til å stå der uten romdrakt, småfull og rød i kinnene, med en kopp i hånda, mens han spør: Velkommen! Karsk? Sånn ellers er jeg skuffet over at du ikke rådet meg til å ta kontakt med de kinesiske meteorologmyndighetene. De skal visst ha noe pulver man kan drysse over skyene for å tørke dem opp.
Bad Advice Skrevet 10. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 10. september 2013 Sånn ellers er jeg skuffet over at du ikke rådet meg til å ta kontakt med de kinesiske meteorologmyndighetene. De skal visst ha noe pulver man kan drysse over skyene for å tørke dem opp. Sorry, men slike råd er i gråsonen etter Nobelskandalen for ett par år siden. Kort fortalt så liker ikke de små kinesere oss lengre. 2
Bad Advice Skrevet 10. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 10. september 2013 Skal jeg sende brevet? Det spørs, hva slags brev er det snakk om?
Lutetium 71 Skrevet 10. september 2013 #16 Skrevet 10. september 2013 Sorry, men slike råd er i gråsonen etter Nobelskandalen for ett par år siden. Kort fortalt så liker ikke de små kinesere oss lengre. Men det kan jo være de liker meg? Jeg er god til å fake svensk også, om det trengs.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. september 2013 #17 Skrevet 10. september 2013 med tanke på nicket ditt så let eg det vera...
Gjest Kv84 Skrevet 10. september 2013 #18 Skrevet 10. september 2013 Det spørs, hva slags brev er det snakk om? Godt spørsmål Her er det bare å tippe.
Bad Advice Skrevet 10. september 2013 Forfatter #19 Skrevet 10. september 2013 med tanke på nicket ditt så let eg det vera... Du må ikke tenke så negativt, it's good to be bad! 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. september 2013 #20 Skrevet 10. september 2013 Du må ikke tenke så negativt, it's good to be bad! du har ikkje akkurat eit nick som skrik rådgjevar.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå