AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg tenkte jeg skulle prøve å spille på norgesautomaten.no. Kun på gøy, og tenkte å overføre 200nok bare for å prøve. Men jeg glemte å se at det stod euro da jeg skulle overføre, og overførte derfor 200euro!!!!! tror dere de pengene kan bli overført tilbake til meg, eller er de gone, og må gå med til spilling? Anonymous poster hash: f0842...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #2 Del Skrevet 8. september 2013 Hvis du har en konto, så kan du sikkert overføre tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest småhjerte Skrevet 8. september 2013 #3 Del Skrevet 8. september 2013 Send en mail/ring til de som står bak siden, og fortell om tabben du gjorde. De gir deg det sikkert igjen, er jo en stor forskjell på 200kr og 200euro. Så de forstår sikkert problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Del Skrevet 8. september 2013 Du kan prøve deg på den 14 dagers angrefristen man har ved fjernkjøp. Anonymous poster hash: 9f96e...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Del Skrevet 8. september 2013 Snakket med en på kundeservicechat, og det skal ordne seg! Anonymous poster hash: a6ad0...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå