AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Atter et par på face har gifta seg. På jobben min er det stadig noen som er gravid eller forlovet. Og her sitter jeg da. 31 år og singel. Ble dumpet av drømmemannen så nå blir jeg aldri gift eller får barn Føler at jeg ikke er verdt noe siden jeg ikke fikk barn før jeg ble 30. Virker nesten som media hinter til at man skal ta livet av seg fordi man er mislykket når man ikke får barn og er gift innen 30. Jeg blir så lei meg, går ofte på do og gråter når jeg får sånne "lykkelige" nyheter. Tenk litt på oss,når dere skal annonsere det nye barnet etc. Anonymous poster hash: 3c202...a13
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Hvis det er til noe hjelp, så er det mange som finner lykken og får barn når de har runda 35.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Hjelpes. TS, med den der innstillingen så blir det ingenting på deg. 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Hvis det er til noe hjelp, så er det mange som finner lykken og får barn når de har runda 35. Ja, men i media så blir man sett ned på om man gjør det. Ikke min feil at ingen menn vil ha meg Eneste valget er å dra til Cuba eller Thailand og kjøpe meg en fattig mann.. og det er litt trist. Anonymous poster hash: 3c202...a13
makkapakka Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 nåja, lykke og lykke.... med par og graviditeter og giftemål, det er nok bare fasaden som er fantastisk. Bak der ligger det mye jobb og slit.. særlig med barn.. enn så fint og fantastisk det er. Nyt singellivet du forpliktelsene får du tidsnok tredd nedover deg. 5
Cathrine88 Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Tenk heller på det på denne måten - det er nok ingen andre enn deg selv som ser på deg som mislykket og verdiløs fordi du er singel, og derfor gjør de heller ikke noe for å skåne deg. 3
Molte Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Er da flere som har fått barn når man er mellom 30 og 40 år. Sjansene har ikke løpt fra deg enda. Men kanskje du skal gjøre noe med innstillingene dine istedet? Se litt fremover og ikke være så negativ. Skjønner det er tungt å lese og høre om de som gifter seg og får barn. Men som sagt så har ikke sjansene løpt fra deg enda. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Hei, du høres ut som meg. Jeg er 32 og i samme bås som deg. Du skal vite at vi er mange "mislykkede" som har passert 30... Vel, vi er jo ikke det, men det føles jo sånn når man ikke lever som forventet. Angående det med at andre poster statuser om sin lykke, så må du nesten akseptere det. Du burde være glad for at de har fått seg et liv. Så får vi andre bare drømme om at det skjer oss en gang også. Anonymous poster hash: 2a9e7...722
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Du kan jo bare henge på diverse forum rundt forbi, der florerer det av tragedier som kun de som er i forhold og de som har barn får oppleve. Utroskap, løgner, sjalusi, usikkerhet, krangling, par som "holder ut" for barna, skilsmisser, feil far til rett barn, osv osv. Du går jo glipp av en del drit som singel og facebook er jo som kjent en arena for å promotete hvor lykkelig og suksessful en er og sannheten er gjerne sminket så mye på at en ikke kjenner det igjenn selv en gang. Greit nok at når folk anonserer forlovelse osv så er de sikkert virkelig lykkelig, men ville tatt alle disse eventyrene folk legger ut om seg på facebook med en klype, nei vent, en spade salt. Desuten er det ingen automatikk i at du aldri blir gift i en alder av 31. Det er ingen ting skammelig med å ikke ha barn før en er tredve, men det er derimot litt trist når folk måler sin egen suksess og verdi her i livet utifra om de har kjæreste eller barn.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 Ja, men i media så blir man sett ned på om man gjør det. Ikke min feil at ingen menn vil ha meg Eneste valget er å dra til Cuba eller Thailand og kjøpe meg en fattig mann.. og det er litt trist. Anonymous poster hash: 3c202...a13 Hvorfor sier du at ingen menn vil ha deg? -hvorfor ble det slutt med han du var sammen med sist?
Gjest Arbeider Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 (endret) Virker nesten som media hinter til at man skal ta livet av seg fordi man er mislykket når man ikke får barn og er gift innen 30. Anonymous poster hash: 3c202...a13 Herrejesus. Endret 8. september 2013 av Arbeider
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #12 Skrevet 8. september 2013 Du kan jo bare henge på diverse forum rundt forbi, der florerer det av tragedier som kun de som er i forhold og de som har barn får oppleve. Utroskap, løgner, sjalusi, usikkerhet, krangling, par som "holder ut" for barna, skilsmisser, feil far til rett barn, osv osv. Du går jo glipp av en del drit som singel og facebook er jo som kjent en arena for å promotete hvor lykkelig og suksessful en er og sannheten er gjerne sminket så mye på at en ikke kjenner det igjenn selv en gang. Greit nok at når folk anonserer forlovelse osv så er de sikkert virkelig lykkelig, men ville tatt alle disse eventyrene folk legger ut om seg på facebook med en klype, nei vent, en spade salt. Desuten er det ingen automatikk i at du aldri blir gift i en alder av 31. Det er ingen ting skammelig med å ikke ha barn før en er tredve, men det er derimot litt trist når folk måler sin egen suksess og verdi her i livet utifra om de har kjæreste eller barn. Hear hear! :applaus: Dette er så sant som det er sagt! Heller lykkelig alene enn ulykkelig sammen med noen. Hilsen hun dama på 32 som er i TS sin situasjon. Anonymous poster hash: 2a9e7...722 1
Gjest stian Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Er viktig og unne andre lykke, for og selv oppnå lykke. Er mye jeg mangler i mitt liv,men er 27 år altså noen år yngre enn deg og ser lyst på alt og er optimist tross det livet har gitt meg. så slapp av og og la andre få ha det godt både med unger og bryllup. Ingen sier du må like det, men om det var noen i din nærmesre krets bør du være gla på deres veine. Det kommer til deg men då må du gjøre noe selv. God klem til deg.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #14 Skrevet 8. september 2013 Var der du er. Bitter og sår. MEN så, når jeg minst ventet det, møtte jeg Drømmemannen, giftet meg og fikk barn. Nå er jeg snart 40, og hverdagen består av alt annet enn rosenrøde kjærlighetsserenader... Det er hardt arbeide å være gift, det er hardt arbeide å være mor. Så ikke tro at svaret i livet er å ha det andre har. Alle strever med sine ting. Du må nyte hverdagen nå- så kommer ting til deg og.... Pust og slapp av- det løser sej.... Anonymous poster hash: 94f44...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Hvorfor sier du at ingen menn vil ha deg? -hvorfor ble det slutt med han du var sammen med sist? Altså, det er jo menn som er interessert fra tid til annen men de er ikke jeg interessert i. Exen dumpet meg til fordel for en annen. Gjør så vondt at han ikke blir far til mine barn Vi hadde planlagt ALT! Vet ikke om mitt eneste alternativ er å ta til takke med en mann. Anonymous poster hash: 3c202...a13
hjertesukka Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Lev singellivets glade dager, ta deg jobb i et annet land, reis og lær om andre kulturer etc. Noe du kommer til å tenke tilbake på med stjerner i øynene den dagen du sitter der med bleier opp til haka. Ingenting er slik det ser ut som, og i alle fall ikke på Facebook. 1
Gjest Adriane Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Vi har ganske nylig giftet oss. Og selv om vi akkurat nå poster litt bilder på Facebook og sånn fra bryllupet, så betyr ikke det at vi ooooser av lykke hele tiden Hverdagen er både slitsom og tøff, med barn i barnehagealder, og alle andre mulige store og små utfordringer i en hektisk hverdag. Jeg er en av de som deler både dårlige opplevelser og gode opplevelser med mine Facebook-venner, og håper på at de tåler begge deler. Man legger jo ikke ut statuser om lykkelige begivenheter for å tråkke andre ned, det håper jeg du forstår? Så kan jeg også fortelle at jeg ble 31 det året jeg traff han jeg nå er gift med, at jeg var 33 da jeg ble mor, og nærmere 40 når vi nå har blitt gift. Så det er på ingen måte "over" bare fordi man har passert 30 og ikke slått seg til ro og etablert seg her i livet. Faktisk trodde jeg det er det som er mer normen i dagens samfunn, det med å etablere seg først et stykke opp i 30-årene, og at de som etablerer seg tidligere er de som blir sett litt rart på. Har jeg misforstått så fullstendig altså?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 Lev singellivets glade dager, ta deg jobb i et annet land, reis og lær om andre kulturer etc. Noe du kommer til å tenke tilbake på med stjerner i øynene den dagen du sitter der med bleier opp til haka. Ingenting er slik det ser ut som, og i alle fall ikke på Facebook. Jeg vet, men jeg er så misunnelig på familier med barn. Det ser så koselig ut. Samtidig vet jeg at mange misunner meg mitt liv, utrolig nok. Jeg reiser hele tiden rundt om i verden og får oppleve veldig mye morsomt. Har også en stor vennekrets. Men blir som sagt så lei meg når alle andre har det jeg vil ha Sier nei til bryllupsinvitasjoner for jeg orker ikke sitte der og føle meg mislykka. TS Anonymous poster hash: 3c202...a13
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #19 Skrevet 8. september 2013 Jeg vet, men jeg er så misunnelig på familier med barn. Det ser så koselig ut. Samtidig vet jeg at mange misunner meg mitt liv, utrolig nok. Jeg reiser hele tiden rundt om i verden og får oppleve veldig mye morsomt. Har også en stor vennekrets. Men blir som sagt så lei meg når alle andre har det jeg vil ha Sier nei til bryllupsinvitasjoner for jeg orker ikke sitte der og føle meg mislykka. TS Anonymous poster hash: 3c202...a13 Du er heldig som har en stor vennekrets og blir invitert i bryllup ... Jeg er på din alder og i samme situasjon som deg, men har ingen venner ... tenk på det da, du er heldigere enn du tror. Problemet er at du ikke ser det. Dessuten, folk møter noen i 30 og 40-årene også, og de får barn og gifter seg. Anonymous poster hash: 2a9e7...722 4
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #20 Skrevet 8. september 2013 Jeg vet, men jeg er så misunnelig på familier med barn. Det ser så koselig ut. Samtidig vet jeg at mange misunner meg mitt liv, utrolig nok. Jeg reiser hele tiden rundt om i verden og får oppleve veldig mye morsomt. Har også en stor vennekrets. Men blir som sagt så lei meg når alle andre har det jeg vil ha Sier nei til bryllupsinvitasjoner for jeg orker ikke sitte der og føle meg mislykka. TS Anonymous poster hash: 3c202...a13 Se heller på festen også som en mulighet, i tillegg til at festen er en feiring for brudeparet. Muligheten er til stede for at det er single menn der som du kan bli kjent med, eller at du blir kjent med noen andre trivelige mennesker de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå