Gjest Mann30 Skrevet 8. september 2013 #1 Skrevet 8. september 2013 Jeg var en tur i byen i dag hvor jeg var innom en butikk. Jeg stilte meg i køen for å betale, og like ved stod ei trillevogn med en liten baby oppi. Babyen stirret mot meg og jeg smilte tilbake. Babyen fortsatte å stirre og jeg fortsatte å smile. Da jeg gikk ut av butikken tenkte jeg for første gang i mitt liv, at nå er det på tide å lage en baby. PS: Jeg er en mann på 30 år
Vandelay Skrevet 8. september 2013 #2 Skrevet 8. september 2013 Koselig Har du noen å lage barn med? 2
isbjørnungen Skrevet 8. september 2013 #3 Skrevet 8. september 2013 Så hyggelig Det søteste jeg vet er menn på bussen som ser litt harde ut, som om de ikke er typen til å vise følelser, men som blir myke som bomull med stjerner i øynene når de ser babyer. 5
Gjest Mann30 Skrevet 8. september 2013 #4 Skrevet 8. september 2013 Koselig Har du noen å lage barn med? Nei, jeg har ikke det. Så det må jeg ordne først
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 jeg elsker mannfolk som er harde på utsiden, men smelter av en baby:) Anonymous poster hash: 314a1...d6f 1
Akacia Skrevet 8. september 2013 #6 Skrevet 8. september 2013 Jeg var en tur i byen i dag hvor jeg var innom en butikk. Jeg stilte meg i køen for å betale, og like ved stod ei trillevogn med en liten baby oppi. Babyen stirret mot meg og jeg smilte tilbake. Babyen fortsatte å stirre og jeg fortsatte å smile. Da jeg gikk ut av butikken tenkte jeg for første gang i mitt liv, at nå er det på tide å lage en baby. PS: Jeg er en mann på 30 år :D Tenkte akkurat det samme når jeg gikk forbi barnehagen her om dagen. Har lenge følt at jeg burde få et barn, men det var første gangen jeg virkelig fikk lyst på et barn! Håper du finner kvinnen i ditt liv snart.
Gjest Trådstarter Skrevet 8. september 2013 #7 Skrevet 8. september 2013 Sånne menn elsker jeg.... Søtt skrevet av deg . Det er kjekt med barn, det er det største jeg har opplevd i mitt liv, og jeg vet jeg har vært heldig som har fått det, for etter jeg fikk mine to barn, og ønsket flere... så fikk jeg ikke flere..... Noe vi ikke helt vet svaret på,.... Så å få barn er en stor glede! Anbefales å forsøke å få! Det er mer enn å vinne i lotto!
Gjest anonym Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 obs , jeg er ikke trådstarter.. hehehe, står trådstarter på meg.... sorry , jeg er en annen.....Beklager så mye, innlegget over... jeg er ikke trådstarter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå